Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Das inderdaad zonde..
Hier had Boomer een om met oudjaar, en alhoewel hij bomproof is, toch dat ding op slot gezet. Doe ik normaal nooit, maar nu dus wel. Met als gevolg dat ik hem totaal niet meer openkrijg Hij gaat wel van die extra beveiliging, maar hij wil absoluut niet meer losgeklikt worden.
M@rleen schreef:Das inderdaad zonde..
Hier had Boomer een om met oudjaar, en alhoewel hij bomproof is, toch dat ding op slot gezet. Doe ik normaal nooit, maar nu dus wel. Met als gevolg dat ik hem totaal niet meer openkrijg Hij gaat wel van die extra beveiliging, maar hij wil absoluut niet meer losgeklikt worden.
Heeft hij nu al vanaf oudjaar zijn tuig om?
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Oh nee, natuurlijk niet! Gio heeft m afgekregen, vraag me niet hoe, maar zonder door te knippen, zoals ik wilde doen. Dat tuigje gaat dus nog steeds niet open... eigenlijk moet ik m dus wegdoen, maar heb het idee dat het me ooit wel gaat lukken
Wat ik eigenlijk wilde zeggen; ik heb er toendertijd 2 gekregen ipv 1, omdat het tuigje dat ik besteld had niet goed zou zijn qua stiksel en het was de laatste van dat model. Toch heeft hij m 3 jaar gedragen.
Die andere heeft hij nooit gedragen, maar ik denk niet dat die past bij haar?
Oh nee, natuurlijk niet! Gio heeft m afgekregen, vraag me niet hoe, maar zonder door te knippen, zoals ik wilde doen. Dat tuigje gaat dus nog steeds niet open... eigenlijk moet ik m dus wegdoen, maar heb het idee dat het me ooit wel gaat lukken
Die extra beveiliging werkt in ieder geval, dat is een ding wat zeker is
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Die extra beveiliging werkt in ieder geval, dat is een ding wat zeker is
oh zomaar een duur tuig weggooien omdat je hem niet open krijgt zou ik ook te eigenwijs voor zijn...
maar ik heb hem uitgewassen onder kraan in de schuur te drogen gelegd en nu nergens meer te vinden
Sanne!! schreef:oh zomaar een duur tuig weggooien omdat je hem niet open krijgt zou ik ook te eigenwijs voor zijn...
maar ik heb hem uitgewassen onder kraan in de schuur te drogen gelegd en nu nergens meer te vinden
Heb je gekeken op plekken waar hij zeker weten niet kan liggen?
Daar liggen mijn zoekgeraakte dingen altijd
ik heb sinds vrijdag een nieuwe auto dus ik was zelfs even bang dat hij in mijn oude ingeruilde auto zou liggen maar ik heb dat ding helemaal nagekeken of ik alles eruit heb gehaald..
verder op logische plekken gezocht. maar waar moet ik nou zoeken waar hij niet kan liggen
ik heb er toen 2 goedkoop via mp gekocht.
ben er ook ontzettend zuinig op.
ze hangen op vaste plekken en gelukkig ben ik er nog niet 1 kwijt geraakt.
balen zeg, ik hoop dat je hem terugvind, want nieuw zijn ze niet goedkoop (okee ligt wel
aan de maat die je nodig hebt).
Sanne!! schreef:oh zomaar een duur tuig weggooien omdat je hem niet open krijgt zou ik ook te eigenwijs voor zijn...
Sanne!! schreef:ik heb sinds vrijdag een nieuwe auto dus ik was zelfs even bang dat hij in mijn oude ingeruilde auto zou liggen maar ik heb dat ding helemaal nagekeken of ik alles eruit heb gehaald..
verder op logische plekken gezocht. maar waar moet ik nou zoeken waar hij niet kan liggen
Sanne!! schreef:ik heb sinds vrijdag een nieuwe auto dus ik was zelfs even bang dat hij in mijn oude ingeruilde auto zou liggen maar ik heb dat ding helemaal nagekeken of ik alles eruit heb gehaald..
Koelkast .
Zo was een vriendin van me laatst haar smartphone kwijt, had ze hem samen met de boodschappen in de vriezer gedaan
Kan Nala daar bij komen?
Hier eens een halsband kwijt geweest, een goedkope maar leuke, maakte me niet al te druk. Even later kwam de halsband in stukjes tevoorschijn. In de ontlasting van Beau
Sanne!! schreef:ja ik heb in de veel te grote schuur gekeken.....
in de koelkast ligt hij niet :p ook niet in de vriezer.
en ja dit was een nieuwe...
maat 70 ofzo dus nog een grote ook.
Kijk eens achter/onder de trap ofzo? Van die plekken waarvan je zeker weet dat het tuig daar echt never nooit niet kan liggen.. Of koop een nieuwe. Mijn ervaring is dat je m terugvindt zodra de terugbrengperiode voorbij is
Achter de verwarming, in jaszakken, in laarzen/schoenen, achter of onder de tafel of bank of kast, in een emmer, aan de kapstok... buiten ergens neergelegd toen je van de schuur naar binnen ging en onderweg iets moest doen...
en gewoon nog steeds niet gevonden
en met al die hurtta tuigen in de rommelmarkthoek word ik er telkens nog aan herinnerd ook :p
weet ook niet meer welke maat zeer had :p
en gewoon nog steeds niet gevonden
en met al die hurtta tuigen in de rommelmarkthoek word ik er telkens nog aan herinnerd ook :p
weet ook niet meer welke maat zeer had :p