Tot nu toe is mijn vrouwtje elke dag gezellig bij mij thuis geweest, maar vanaf 3 februari moet ze weer naar college. Ik kan alleen nog niet alleen zijn... Mijn baasje en vrouwtje zijn wel druk aan het oefenen met mij leren alleen te zijn, maar een paar uur is echt nog te lang en dan word ik bang. Dus ik zoek een lieve oppas waar ik twee keer in de week mag komen spelen, op dinsdag en vrijdag van 9:30 uur tot 13:30 uur.
Ik ben nog erg jong, dus soms heb ik heel veel energie en wil ik spelen en rennen. Maar ik moet ook nog heel veel slapen en ik knuffel graag. Ik ben al best zindelijk, maar een ongelukje wil helaas nog wel eens gebeuren. Thuis hebben wij poezen, fretten en een konijntje, dus andere dieren ben ik wel gewend. De poezen willen soms wel even een rustig plekje waar ik niet bij kan, want soms snappen ze mij niet zo goed. Andere honden vind ik best spannend, maar ook heel leuk. Mijn buurmeisjes spelen graag met me, dus kinderen vind ik lief. Mijn baasje en vrouwtje willen best een keertje langskomen om kennis te maken, zodat het allemaal minder eng is en we kunnen kijken of het klikt.
Het liefst ben ik natuurlijk op dinsdag en vrijdag bij dezelfde oppas, maar als dat niet kan, wil ik ook best twee speeladresjes hoor! Vind jij me lief en wil je wel een oppashondje? Of ken je iemand anders die dat wel leuk zou vinden? Laat dan even een berichtje achter bij mijn vrouwtje en dan neemt zij contact met je op. Pootje!