Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Puppyoppas gevraagd in of nabij Lent

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

TwinklyTanya
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Chien de la rue
Aantal honden: 1

Puppyoppas gevraagd in of nabij Lent

Ongelezen bericht door TwinklyTanya »

Hallo! Ik ben Rikku, ik ben een puppy van vier maandjes oud.

Afbeelding

Tot nu toe is mijn vrouwtje elke dag gezellig bij mij thuis geweest, maar vanaf 3 februari moet ze weer naar college. Ik kan alleen nog niet alleen zijn... Mijn baasje en vrouwtje zijn wel druk aan het oefenen met mij leren alleen te zijn, maar een paar uur is echt nog te lang en dan word ik bang. Dus ik zoek een lieve oppas waar ik twee keer in de week mag komen spelen, op dinsdag en vrijdag van 9:30 uur tot 13:30 uur.

Ik ben nog erg jong, dus soms heb ik heel veel energie en wil ik spelen en rennen. Maar ik moet ook nog heel veel slapen en ik knuffel graag. Ik ben al best zindelijk, maar een ongelukje wil helaas nog wel eens gebeuren. Thuis hebben wij poezen, fretten en een konijntje, dus andere dieren ben ik wel gewend. De poezen willen soms wel even een rustig plekje waar ik niet bij kan, want soms snappen ze mij niet zo goed. Andere honden vind ik best spannend, maar ook heel leuk. Mijn buurmeisjes spelen graag met me, dus kinderen vind ik lief. Mijn baasje en vrouwtje willen best een keertje langskomen om kennis te maken, zodat het allemaal minder eng is en we kunnen kijken of het klikt.

Het liefst ben ik natuurlijk op dinsdag en vrijdag bij dezelfde oppas, maar als dat niet kan, wil ik ook best twee speeladresjes hoor! Vind jij me lief en wil je wel een oppashondje? Of ken je iemand anders die dat wel leuk zou vinden? Laat dan even een berichtje achter bij mijn vrouwtje en dan neemt zij contact met je op. Pootje!
Afbeelding
TwinklyTanya
Vaste gebruiker

Re: Puppyoppas gevraagd in of nabij Lent

Wat ik nog vergeten ben erbij te zetten: de vrijdag is maar vier keer, alleen de dinsdag is structureel.

Tips over andere plekken waar ik de oproep nog zou kunnen doen zijn ook heel erg welkom! Ik heb het ook al op twee facebooksites van Lent gezet, maar tot nu toe nog nergens met succes.
Afbeelding
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Ik denk dat het moeilijk is om een structureel oppasadresje te vinden. Waarom zoek je niet iets in de vorm van professionele dagopvang? In de regio Nijmegen vind ik met even googlen deze opvang: http://www.beestenboel.com/

Ik ken ze verder niet, maar je zou altijd referenties kunnen opvragen. Ik zou het handiger vinden om zoiets te zoeken dan afhankelijk zijn van een particulier die ziek kan zijn of met vakantie gaat.
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Mocht je geïnteresseerd zijn in een oppas die bij jou aan huis komt: ik heb heel goede ervaringen met een oppas die afgelopen vakantie hier in huis voor Mila en mijn katten heeft gezorgd. Wel betaald, maar niet heel duur. PB me maar als je haar gegevens wilt!
TwinklyTanya
Vaste gebruiker

Bedankt voor jullie reacties! Lieke, ik heb op de website gekeken, bedankt voor de tip! Ik dacht dat die dagopvangen altijd groot waren met je hond in een kennel, dat willen we absoluut niet. Dit lijkt wel wat te zijn, kleiner en geen kennels, al is het wel aardig prijzig.

DeDiana, ik heb je een Pb-tje gestuurd. Het is altijd fijn om iemand te vinden waar een ander al positieve ervaringen mee heeft gehad!

Andere tips zijn natuurlijk ook nog steeds welkom.
Afbeelding
Peter27
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador

Ongelezen bericht door Peter27 »

Ff serieus.. Die beestenboel is echt duur.. Hier in Purmerend zit een dag opvang die Zowat de helft kost. Tientje per dag..

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
blablabla :)
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

10 euro voor een hele dag verzorging is toch niet duur die mensen moeten ook hun brood verdienen
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”