Sep daarentegen heeft bijna zijn ziel onder de arm hangen als rayos er niet is
Is dat omdat sommige honden blijkbaar beter zonder een hondenroedel kunnen of toch iets anders?
Kom maar op met de ideeën!

Moderator: moderatorteam
Dat speelt tussen mij en rayos zeker ook, meer dan bij sep die (lijkt het) alles en iedereen prima vindt als je maar een bal en aandacht hebtTara schreef:Ik weet het niet, onze honden zijn wel heel klef met elkaar, maar kunnen ook wel heel erg genieten van 1 op 1 aandacht van ons.
Daar hebben we dan ook afspraken over gemaakt, met name Tara vertoont echt super aangepast gedrag, ze is echt heel braaf.
Daardoor zou je makkelijk kunnen denken dat het allemaal wel okee is, maar je ziet gewoon hoe fijn ze het vindt als ze mij of de baas even een poosje helemaal alleen voor zichzelf heeft.
Dus af en toe mag er eens eentje apart van de wandeling mee. Even fietsen of trainen, of mee op jacht.
We hebben dan ook wel echt het 'jijenik, ikenjijgevoel'.
Sep is idd de jongste en als pup hier gekomen toen rayos er al was, rayos is een herplaatser die eerder met een wawa in een huis gezeten heeft (tenminste, hij in de bench en de wawa erbuiten wsch)Dee schreef:Ik weet niet goed wie wie is bij jou. Sep is de jongste toch?