Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik wil niet in de kennel
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik wil niet in de kennel

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Ik wil niet in de kennel
Ik vind het een beetje zielig. Een stikbrave hond die heel beschaafd zonder een spoortje agressie laat weten dat hij echt veel liever wil blijven waar hij is.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Ik vind het trouwens ook zielig. Al heeft Luca pech, die moet 's avonds gewoon ff plasje doen. Maar die hoeft niet in een kennel oid.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vind er dan weer niks zieligs aan
Herkennen doe ik het ook niet gelukkig, want hier staat alles al eerder buiten dan ik zelf, of het nu voor het wandelen is of voor de kennel.
Maar ik zou hem gewoon meenemen, hop wandelen, niet zeuren.
*edit: woordje vergeten
Herkennen doe ik het ook niet gelukkig, want hier staat alles al eerder buiten dan ik zelf, of het nu voor het wandelen is of voor de kennel.
Laatst gewijzigd door malinois op 16 jan 2014 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja ik kan er ook een heel mooi verhaaltje omheen verzinnen voor het filmpje. Lijkt me sterk dat je met tuig en al in de kennel gaatMachie schreef:Ik vind het trouwens ook zielig. Al heeft Luca pech, die moet 's avonds gewoon ff plasje doen. Maar die hoeft niet in een kennel oid.

- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
en de genomineerden voor 'Drama' zijn.... 
- Jackira
- Zeer actief
Ach gos, hij praat net zoals mijn Buck. Die doe je toch niet in een kennel. 
-
Manu
Ik zag het op Facebook gisteren 
Hier hebben wij ook zo'n Husky die maar blijft kletsen. Gelukkig alleen uit enthousiasme!
Hier hebben wij ook zo'n Husky die maar blijft kletsen. Gelukkig alleen uit enthousiasme!
- Browny
- Zeer actief
Ik zie geen zielige hond hoor, gewoon een hond met een dominantie trekje, gaan liggen zonder mee te geven, ofwel de baas kan hem zo nergens krijgen en dat weet de hond. doordat deze hond dit niet wilt en toch steeds aandacht krijgt, geeft deze tegelijkertijd kalmerende signalen (dit vind ik dan weer wel te lang duren
)
Kyara doet dit alleen, als ze erg enthousiast naar de gang loopt en denkt dat ze mee mag naar buiten, ik zeg dat ze naar binnen moet gaan en hop mevrouw gaat gelijk liggen en het liefst op de rug spartelen.. als ze niet wilt dan doet ze het dus ook gewoon niet
zij geeft dan kalmerende signaal door te gaan hijgen of gapen..
Kyara doet dit alleen, als ze erg enthousiast naar de gang loopt en denkt dat ze mee mag naar buiten, ik zeg dat ze naar binnen moet gaan en hop mevrouw gaat gelijk liggen en het liefst op de rug spartelen.. als ze niet wilt dan doet ze het dus ook gewoon niet

- Dee
- Zeer actief
Daar ben ik het wel mee eens. Ik zou ook wel lachen, maar na 2 x toch hup, opstaan en klaar.Browny schreef:Ik zie geen zielige hond hoor, gewoon een hond met een dominantie trekje, gaan liggen zonder mee te geven, ofwel de baas kan hem zo nergens krijgen en dat weet de hond. doordat deze hond dit niet wilt en toch steeds aandacht krijgt, geeft deze tegelijkertijd kalmerende signalen (dit vind ik dan weer wel te lang duren)
- Hanneke2
- Zeer actief
Mee naar buiten moeten ook al regent het vind ik wel iets anders. Jack kan daar ook heel dramatisch over doen, maar jammer dan, er moet echt even geplast. Maar eenmaal thuis kan hij weer lekker op z'n zachte warme bed.malinois schreef:Ik vind er dan weer niks zieligs aan![]()
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik gok dat je t woord kennel veel te serieus neemt;-) ze hadden ook auto kunnen zeggen of naar bed... hij heeft zn tuig nog aan dat is niet voor in een kennel lijkt me....Hanneke2 schreef:Mee naar buiten moeten ook al regent het vind ik wel iets anders. Jack kan daar ook heel dramatisch over doen, maar jammer dan, er moet echt even geplast. Maar eenmaal thuis kan hij weer lekker op z'n zachte warme bed.malinois schreef:Ik vind er dan weer niks zieligs aan![]()
Ze hebben een woordje voor de film.

- Dee
- Zeer actief
Ik denk dat je het filmpje niet zo zwaar moet nemen.
-
blondie
- Zeer actief
Ik vind het geweldig, dat gelul van die hond. Heb hier ook zo'n kletskous, twee trouwens, Jol kan er ook wat van!
Als je hier zielig gaat meelullen dan krijg je geluiden te horen
Mum, mam, mam bijvoorbeeld. Nee mama gaat niet mee, baasje gaat alleen met jullie weg! Huil komt er dan en een hele grote gaap/gil. Ik vind het een grappig filmpje en het is door de makers wat aangedikt.
Als je hier stofzuiger tegen Jol zegt gaat ze uit haar plaat, zeg je auto tegen de twee honden dan gaan ze allebei heel debiel doen
En als je tegen Bluf melancholisch gaat kletsen over wat een zwaar leven ze wel niet heeft dan gaat ze dat ook beamen in een klaagzang
Als je hier zielig gaat meelullen dan krijg je geluiden te horen
Mum, mam, mam bijvoorbeeld. Nee mama gaat niet mee, baasje gaat alleen met jullie weg! Huil komt er dan en een hele grote gaap/gil. Ik vind het een grappig filmpje en het is door de makers wat aangedikt.
Als je hier stofzuiger tegen Jol zegt gaat ze uit haar plaat, zeg je auto tegen de twee honden dan gaan ze allebei heel debiel doen
En als je tegen Bluf melancholisch gaat kletsen over wat een zwaar leven ze wel niet heeft dan gaat ze dat ook beamen in een klaagzang
-
Manu
Deze is ook leuk 
Al had ik die hond toch een lel gegeven als hij bij mij zo tekeer zou gaan om een stukje kip:
Al had ik die hond toch een lel gegeven als hij bij mij zo tekeer zou gaan om een stukje kip:
- Dee
- Zeer actief
Is dat dezelfde hond?Husky_Manu schreef:Deze is ook leuk
Hier geen lel, maar wel ruimte opgeeist. Figo maakt gelukkig niet zo'n sneekbede. Dan kan ie nog wat langer wachten.
-
blondie
- Zeer actief
Op 0.47 nadat hij zegt dat de hond moet wachten en op zijn plek weer moet gaan zegt hij ook "What do you say?!"Dee schreef:Is dat dezelfde hond?Husky_Manu schreef:Deze is ook leuk
Hier geen lel, maar wel ruimte opgeeist. Figo maakt gelukkig niet zo'n sneekbede. Dan kan ie nog wat langer wachten.
Hier kunnen de honden ook gewoon uit hun plaatje gaan met "moet je Huilen dan?" of hoor ik een... Luid? of "revier" Finn deed het ook leuk, dan dacht je minstens dat hij je kwam verscheuren, recht in je gezicht aanblaffen met ontblote tanden. Of bij een ander, die schrokken er dan meer van
- Hanneke2
- Zeer actief
Als het stortgiet bij het laatste rondje blijf ik ook lekker onder mijn afdakje staan, leve de lange lijnen, en Jack douw ik wel effe onder protest de voortuin in. Gek genoeg doet hij dan vaak nog drie stappen extra de regen in om tegen mijn fiets aan te zeiken die voor mijn tuin staat. Als het hard regent vind ik dat niet erg en hij is zijn frustratie kwijt.Cleva schreef:Als het regent mogen ze hier onder het afdakje plassen.
Dat is toch niets gedaan, zo in de nattigheid, laat staan dat ik met ze mee moet. Ik heb we wat beters te doen dan in zeikweer rondwandelen.
Een echte wandeling maken in de zeikregen hebben we hier al jaren geleden afgeschaft. Ik vind het niks, de honden vinden het vreselijk, en de mensen die je dan tegenkomt in het park zijn echt een beetje van die vreemde figuren met vreemde honden die het fijn vinden om te druipen van de regen. Nee, daar doen wij niet aan.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Dan ben ik ook zo'n vreemde... loop altijd regen wind zon gewoon altijd...

- Ήυs
- Zeer actief
Krijgen ze bij jou ook een dekentje over zich heen als ze naar bed gaan en een nachtlampje aan? Misschien een knuffeltje erbij ook?Cleva schreef:Als het regent mogen ze hier onder het afdakje plassen.
Dat is toch niets gedaan, zo in de nattigheid, laat staan dat ik met ze mee moet. Ik heb we wat beters te doen dan in zeikweer rondwandelen.
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Tja, als je een afdakje hebt kun je daar toch gebruik van maken? Ik zit ook niet te springen om een natte hond in huis hoor (laat staan een natte baas).
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Beetje je hond misbruiken om te laten zien hoe grappig het is en ik zo'n geweldig lief baasje.Net als die filmpjes dat die hond zo hard zit te grommen met ohh kijk eens wat leukkkk . Zie liever iemand die doortast en zegt huppakee niet zeiken.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
malinois schreef:Dan ben ik ook zo'n vreemde... loop altijd regen wind zon gewoon altijd...
ik niet. sam hááát regen en wacht liever een uur dan dat zijn suikervelletje nat wordt. nou dan wacht ik ook of ik zet de achterdeur los zodat hij op zijn eigen moment kan gaan. lola deed wat sam doet dus hetzelfde

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Fafo schreef:Krijgen ze bij jou ook een dekentje over zich heen als ze naar bed gaan en een nachtlampje aan? Misschien een knuffeltje erbij ook?Cleva schreef:Als het regent mogen ze hier onder het afdakje plassen.
hier wel. ik dek mijn hondjes toe, geef ze een kusje en wens ze een fijne nacht

- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
M@scha schreef:Fafo schreef:Krijgen ze bij jou ook een dekentje over zich heen als ze naar bed gaan en een nachtlampje aan? Misschien een knuffeltje erbij ook?Cleva schreef:Als het regent mogen ze hier onder het afdakje plassen.
Mijn ouwe dames hebben ook een gruwelijke hekel aan de stromende regen. Dus als het écht-écht-écht moet dan krijgen ze hun regenjasjes aan en lopen we toch een rondje, maar anders gaan ze even snel op het grasveld voor een een plasje doen. En dat doen ze dan mirakels snel en racen zo goed en kwaad als hun artrosebotjes het toelaten weer naar binnen. Mij nog nét niet ondersteboven rennend in de deuropening.
En ze worden door mij teder afgedroogd met extra dikke en zachte badlakens en ze krijgen iets lekkers toe om het trauma van nat te worden geregend te vergeten.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ze zijn nog steeds sneller dan jou bedoel je.lieke schreef:M@scha schreef:Fafo schreef:Krijgen ze bij jou ook een dekentje over zich heen als ze naar bed gaan en een nachtlampje aan? Misschien een knuffeltje erbij ook?Cleva schreef:Als het regent mogen ze hier onder het afdakje plassen.
Mijn ouwe dames hebben ook een gruwelijke hekel aan de stromende regen. Dus als het écht-écht-écht moet dan krijgen ze hun regenjasjes aan en lopen we toch een rondje, maar anders gaan ze even snel op het grasveld voor een een plasje doen. En dat doen ze dan mirakels snel en racen zo goed en kwaad als hun artrosebotjes het toelaten weer naar binnen. Mij nog nét niet ondersteboven rennend in de deuropening.
En ze worden door mij teder afgedroogd met extra dikke en zachte badlakens en ze krijgen iets lekkers toe om het trauma van nat te worden geregend te vergeten.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ga ook niet voor mijn plezier in de regen lopen, ben wat dat aan gaat heel egostiesch en makkelijk en zeiken ze maar even in de tuin. 

- runninggirl
- Zeer actief
Als je al zo gaat zitten pielen met die kip waar je hond bij zit dan mag hij toch minstens ook een stukje proeven...
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
en jij wil een toller? die van mij zijn niet naar binnen te slaan als het regent, op smudge, bo en teun na.Leonie. schreef:Tja, als je een afdakje hebt kun je daar toch gebruik van maken? Ik zit ook niet te springen om een natte hond in huis hoor (laat staan een natte baas).
ellen