Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ervaring stress tabletten van Grau?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Aantal honden: 2

Ervaring stress tabletten van Grau?

Ongelezen bericht door Antonetta »

Het is zo ver, het eerste vuurwerk word weer afgestoken. Met als resultaat dat Mowgli in de stress schiet en zich probeert te verstoppen op plekken waar ze eigenlijk niet achter, of onder past.

Ik heb de stress tabletten van Grau (natuurlijke basis) gekocht, en ga hier vandaag mee starten. Ik ben niet van plan om haar gelijk de hele dosis te geven maar wil ze de komende dagen geleidelijk opbouwen, om te zien hoe ze er op reageert.

Zijn er hier mensen met ervaring met deze tabletten?
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Re: Ervaring stress tabletten van Grau?

Ongelezen bericht door ranetje »

Geen ervaring. :wink:

Maar ken je dit topic al?
KLIK
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Aantal honden: 2

Re: Ervaring stress tabletten van Grau?

Ongelezen bericht door Antonetta »

Bedankt voor je reactie.

Het topic ken ik niet, wel het verhaal er achter. Ik ben van plan om dit te gaan proberen in combinatie met de medicijnen. Ik ben benieuwd of het werkt meestal wil ze niets hebben als ze bang is.
Helaas heb ik rond deze dagen verplichtingen buiten de deur, hierom krijgt ze de medicijnen en zorg ik hierbij dat ze zich veilig kan verstoppen. Gelukkig is het hier in verhouding tot andere jaren nog redelijk rustig, alleen luchtvuurwerk. Maar dit is nu juist waar ze zo bang voor is, dat gierende geluid als het de lucht ingaat. Tussen de tweede kerstdag en 2 januari blijf ik de hele dag thuis bij de honden.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”