Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Een kennis van mij is afgelopen maandag haar duitste stander Ayla kwijt geraakt tijdens een wandeling aan de Vlietlanden.
Ayla heeft en haas in de weilanden gespot en is daar achter aan gegaan.
Joke haar baasje slaapt in ene camper aan de Vlielanden en is de wanhoop nabij
tineke schreef:Een kennis van mij is afgelopen maandag haar duitste stander Ayla kwijt geraakt tijdens een wandeling aan de Vlietlanden.
Ayla heeft en haas in de weilanden gespot en is daar achter aan gegaan.
Joke haar baasje slaapt in ene camper aan de Vlielanden en is de wanhoop nabij
Heb jij een nummer van de contactpersoon voor mij, is misschien sneller als de hond gespot is. Ik zet deze vermissing even op de fb pagina en vul later dan wel de gegevens aan.
Edit is loop weer eens hopeloos achter alles staat er al. Is er al iets anders bekend over Ayla?
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Tamara. schreef:Vreselijk heb je de hond ook al onder de aandacht gebracht bij vermiste honden pagina van facebook?
Dat zal haar baasje ongetwijfeld gedaan hebben maar dat zal ik voor alle zekerheid nog even checken ,er wordt nog steeds ijverig gezocht en Joke slaapt regelmatig in haar camper op de Vlietlanden
Hopelijk wordt ze sel gevonden
Pfff is ze nog steeds niet terug
Ze belde op de dag dat ze vermist was naar mn werk of wij een hond binnen hadden gekregen
Is ze nog wel gezien in de tussentijd?
tineke schreef:Ja wel gezien ,ook in Cronestein dat is vlakbij maar helaas nog niet terug.
Hhmm wel fijn dat ze nog gezien word, maar zou t fijner vinden als ze weer thuis is. Gelukkig is ze dan richting cronenstein en niet richting snelweg.
Alhoewel t daar een heel druk kruispunt is...
L@nghaar schreef:En nog steeds niet thuis, wat een drama.
Nee nog steeds niet ,en de camper waarmee Joke regelmatig op een punt waar Ayla was gezien ging staan is rond oudjaar ook nogeens afgebrand
Las het op facebook, onvoorstelbaar.
Het laatste bericht is dat iemand geprobeerd heeft haar te vangen maar dat zij weer losgekomen is.
En zij is kreupel.
Zo zielig...zij is nu dus al 1 maand weg.
Ayla is nog steeds niet terecht.
Heeft er nog iemand een goede tip om een hond te vangen/lokken?
Er staan vangkooien er wordt op plaatsen waar zij geweest is/of nog komt voer neergelegd er zijn flyers uitgedeeld en dagelijks wandelen er mensen in het gebied waar zij is maar dat schijnt erg groot te zijn.
Ayla is nog steeds niet terecht.
Heeft er nog iemand een goede tip om een hond te vangen/lokken?
Er staan vangkooien er wordt op plaatsen waar zij geweest is/of nog komt voer neergelegd er zijn flyers uitgedeeld en dagelijks wandelen er mensen in het gebied waar zij is maar dat schijnt erg groot te zijn.
Het enige wat ik kan bedenken is dat als ongeveer bekend is waar ze loopt/gezien is, is om met een nachtkijker dan rond te lopen. Dan zie je veel en veel meer dan bij daglicht.
Of, maar dat is wel kostbaar, is om met een klein vliegtuigje o.i.d. boven het gebied te vliegen. Als er zoiets in de buurt is, zou je ook aan de vliegeniers vragen of ze boven dat gebied naar zo'n hond willen uitkijken, je weet maar nooit....