Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

bedankt organisatie Winnershow

Moderator: moderatorteam

Hamilton
Zeer actief

bedankt organisatie Winnershow

Ongelezen bericht door Hamilton »

:evil: ,
Vrijdagavond zat ik op de site van de Winner te kijken naar de inschrijvingen, mis ik bij de 1daagse èn Winner, 'n hond , waarvan ik zeker wist dat die ingeschreven was.
Toch ging ik twijfelen en gelijk contact opgenomen met de engelse eigenaar, ja hoor, hond voor beide dagen ingeschreven, bevestigd door de organisatie, overtocht en hotel geboekt.Van de organisatie nog 'n telefoontje gehad dat de inschrijfkosten ( vroege inschrijving dus laag bedrag) op de show voldaan kon worden, dit om de bankkosten te omzeilen.
Maar nu staat de hond niet bij de indeling dus lekker stressen voor de eigenaar.
Die heeft vanochtend met de Winner organisatie gebeld en ja hoor, foutje van de Winner, hond is wel ingeschreven maar niet verwerkt!
Hij kan dus komen maar moet nu gelijk het inschrijfgeld via de bank overmaken en dan ook nog het hoge tarief :boos: , scheelt zo'n €17,50 + bankkosten!
Afbeelding
Nel en Nisvan
*Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra
~Suzanne~
Zeer actief

Re: bedankt organisatie Winnershow

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Om verdere stress te voorkomen zou ik voor NU dat bedrag betalen maar het wel terug vorderen later.

Dan is de inschrijving in ieder geval gewaarbord; gedoe over die extra kosten kan altijd nog ;-)

Suzanne
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Pemba »

Dat is grof zeg, hun fout en die mensen mogen extra betalen.
Afbeelding
laura23
Zeer actief
Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laura23 »

Hamilton schreef::evil: ,
Vrijdagavond zat ik op de site van de Winner te kijken naar de inschrijvingen, mis ik bij de 1daagse èn Winner, 'n hond , waarvan ik zeker wist dat die ingeschreven was.
Toch ging ik twijfelen en gelijk contact opgenomen met de engelse eigenaar, ja hoor, hond voor beide dagen ingeschreven, bevestigd door de organisatie, overtocht en hotel geboekt.Van de organisatie nog 'n telefoontje gehad dat de inschrijfkosten ( vroege inschrijving dus laag bedrag) op de show voldaan kon worden, dit om de bankkosten te omzeilen.
Maar nu staat de hond niet bij de indeling dus lekker stressen voor de eigenaar.
Die heeft vanochtend met de Winner organisatie gebeld en ja hoor, foutje van de Winner, hond is wel ingeschreven maar niet verwerkt!
Hij kan dus komen maar moet nu gelijk het inschrijfgeld via de bank overmaken en dan ook nog het hoge tarief :boos: , scheelt zo'n €17,50 + bankkosten!
is er geen optie dat jij het voorschiet? zodat ze in ieder geval geen bankkosten hebben? en dan bij het secretariaat de 17,50 extra terug vorderen?

netjes is het niet in ieder geval!
Quireste 01-05-2000--03-09-2013
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020

Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
Hamilton
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hamilton »

Nog even contact met Engeland gehad, de organisatie heeft heel netjes excuses aangeboden enzo, maar betalen moest.
Is ook gelijk gedaan
Er wordt van alle correspondentie en bankoverschrijving, £20 aan kosten, kopiëen gemaakt en we gaan op de show proberen het geld terug te krijgen.
Afbeelding
Nel en Nisvan
*Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra
Plaats reactie

Terug naar “Show”