Testje is onderweg; ben erg benieuwd wat er uit komt en wat jullie in hem zien!
Hij heeft een heel speciaal loopje en onderweg wordt me vaak gevraagd of er "iets van wilde hond/wolf" in zit

Moderator: moderatorteam
Jion schreef:Iets herderigs met iets basenji-achtigs met een vleugje whippet en een mespuntje terriër.
Wat fijn dat ik niet de enige ben in die laatste foto!Sanne!! schreef:Herder en in die laatste foto zie ik dan iets van Inu.
luna2906 schreef:Ik ben wel errug nieuwsgierig naar de uitslag. Wanneer verwacht je die?
Jion schreef: Echter ik ben een ster in associatie maar een nitwit qua rassenkennis, dus aan mij heb je verder niks.
deugenietje schreef:Ik denk een saarloose wolfhond of iets in die richting met een mechelaar of hollandse herder
SannePP schreef: Ben benieuwd!
dagmar88 schreef:
Fafo schreef:Die roze halsband kan eigenlijk echt niet hoor Dagmar. Hij wordt gepest in de groep
Nee! Dan mag hij niet meedagmar88 schreef:Fafo schreef:Die roze halsband kan eigenlijk echt niet hoor Dagmar. Hij wordt gepest in de groep
Morgen de roze met glittersteentjes dan maar?
Bij Niko was het geloof ik een week of drie na ontvangst en hij gaat als het goed is morgen op de bus.deugenietje schreef:Mooie gedaan Aple.
Weet je al wanneer je de test resultaat terug krijgt?