Zelfde verschijnselen toen hij een vieze onderbroek had gegeten. Aan schone sokken en onderbroeken komt hij niet
Zaternacht naar Utrecht gegaan. Röntgenoloog en nog een chirurg moesten uit bed gebeld worden. Bij het voelen aan de achterkant van zijn buik voelde de da iets en hij reageerde sterk op pijn daar.
Uit röntgenonderzoek bleek daar ook iets te zitten; daarna is er ook nog een foto genomen.
Hup, onder het mes en er kwam een stoffen zakdoek uit
Maandag mocht ik hem ophalen nadat hij van het infuus af was. Ik kreeg een antibraakmiddel, antibioticakuur, pijnstillers en een kap mee. Ik had aangegeven dat hij verzekerd was bij proteq. (Dat stond daar overigens ook in de computer, ik ben er vorig jaar 1x geweest.)
Gelukkig is hij helemaal toppie nu! Volgende week woensdag mag de kap eraf en daarvoor moeten we hem rustig houden. Hij eet en drinkt goed en zijn ontlasting ziet er normaal uit.
Ik vertelde de dienstdoende da dat hij er vorig jaar was geweest omdat na dezelfde operatie (andere kliniek) hij een bult onder zijn buik had hangen. Was gelukkig alleen maar vocht. Vandaar dat de computer hem herkende. Hij had toen een vieze onderbroek naar binnen gewerkt van jongste zoon, vorig jaar 15 jaar en 2 handen en 4 poten op 1 buik. Nog steeds gelukkig.
Maandag meteen proteq gebeld toen ik thuis was met de mededeling dat ik een rekening had van ruim 3400,00
Ahum, 1 automatische afschrijving was niet gelukt (we laten het maandelijks afschrijven). Hij is dus niet verzekerd.
Waar we het geld vandaan halen weten we nog niet, ik hoop op een schappelijke regeling met Utrecht. Wrang voelt het wel. Zeker omdat altijd alle honden bij hen verzekerd waren, totaal 14 jaar, en als er een hond overleed duurde het ca 3 a 4 maanden eerdat er weer een 2e bij kwam.
Ik heb Ella en Maatje meteen bij petplan verzekerd.
Oh, volgens de da was vies ondergoed en sokken eten een rangordeprobleem
Maatje moest wel een muilkorf om tijdens de onderzoeken en aanleggen van het infuus. Anders hadden ze geen handen meer gehad, het zal wel. Ik was er niet bij helaas; dat mocht niet.
Mij bijt hij iig niet. Er werd ook ineens gevraagd of er een staffachtige inzat

.