Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ben jij ook zo'n goede en liefhebbende hondenbaas?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder
Aantal honden: 2

Ben jij ook zo'n goede en liefhebbende hondenbaas?

Ongelezen bericht door Miranda »

Waar ik bij Skadi al eens een tepel af probeerde te draaien onder het mom van 'wat een rare roze teek is dat', stak ik net gewoon mijn hond in de fik en rende ik gillend achter hem aan :schrik:

Kolere, wat een schrik. Cayuga stond, zoals altijd, klemvast tegen mij aan terwijl ik buiten aan het roken was. Valt er een forse vonk op zijn vacht die bleef gloeien. Ik wou dat snel wegvegen, maar hij schrok daarvan en rende weg. Hóp, ik achter hem aan 'Yuga, hier, kom hier. Nee, wácht!'.
Toen ik hem te pakken had was de vonk natuurlijk allang uit.

En Cayuga? Die ging gewoon weer met mij knuffelen. Ik weet wel dat ze vergevingsgezinder zijn dan ik ben :F: :engel:
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Renee1966
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel

Re: Ben jij ook zo'n goede en liefhebbende hondenbaas?

Ongelezen bericht door Renee1966 »

Ja, op een flapoor gaan staan en nog eens extra voelen met je voet, van wat is dit nu? Zoë piepte niet eens, keek alleen maar erg zielig, wat doe je nuuuu.
Zelfde hond achter de bal een afgrondje insturen, gelukkig brak het struikgewas haar val :schrik:
Ko uit spelen sturen naar een bullmastiff (waren altijd heel leuk samen), alleen had deze nu zijn bordeauxdog-vriendje bij zich en doken ze samen grommend op Ko, ipv te spelen.
Ipv tegen de bal, tegen Ko haar bek schoppen, gevolg tand door de lip en hele dikke bek.
Etc.

Ik ben gewoon een leo en daar zijn de honden de dupe van :jank:
Safari

Ongelezen bericht door Safari »

Manlief heeft op dezelfde manier Bommel eens in de hens gezet. Hij heeft maandenlang met een gat in zijn vacht rondgelopen. Ik sta af en toe nog wel eens op een poot en heel soms heb ik er 1 op de punt van mijn voet en worden ze gelanceerd.
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje

Ongelezen bericht door Ptje »

Natuurlijk ben ik een pérfecte bazin :pffff: , totdat ik met de stoel aanschuivend op de haren van zijn staart ging staan :mann: :mann:
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Miranda
Erelid
Tervuerense herder

Safari schreef:Manlief heeft op dezelfde manier Bommel eens in de hens gezet. Hij heeft maandenlang met een gat in zijn vacht rondgelopen.
:LOL: Cayuga is gelukkig langharig, bij hem valt het niet zo op :engel:

Oh, nog een lompe actie. Als Skadi nodig moest, 's nachts, maakte ze mij altijd wakker door me aan te raken met haar neus en zachtjes te piepen. Maar toen Cayuga er net was, lag die zo naast mijn bed dat ze er niet bij kon. Dus toen bedacht ze dat ze wel kon gaan joelen. Werd ik vast ook wel wakker van.
Nou en of ik daar wakker van werd. Ik schoot overeind, riep narrig "Kóp dicht! Liggen! Slapen!" en viel weer in slaap. Waarop man mij even later wakker maakte. Ze moest volgens hem heel nodig.
Ze was wel weer gaan liggen, maar met een verbijsterde blik op haar gezicht. Héél zachtjes piepend....

Dus ik laat haar de tuin in, nou....of er een sluis doorbrak. Nooit geweten dat er zo veel pies in een hond kon zitten :schrik:
Ik voelde me echt heel schuldig.
And few will ever climb
DaniBanani
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising husky/herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door DaniBanani »

Dat heb ik ook een keer met Dexter gehad maar dan nog erger. Hij was 's nachts aan het piepen en drentelen, en meestal betekende dat inderdaad dat hij iets moest. Maar de week ervoor had hij dat ook 2 keer gedaan, en toen ik hem mee naar buiten nam moest hij helemaal niets. Dus nu dacht ik "stik erin jij, met je nachtelijke wandelingen, je zoekt het maar uit." Ging die arme ziel in de gang staan plassen.. mén, wat voelde ik me schuldig. Hij heeft me daarna overigens nooit meer wakker gemaakt zonder dat hij écht iets moest. :mann:
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Nou valt in ene het klwartje waarom mijn honden mij met een poot in mijn muil slaan, mijnn bril van mijn gok afslaan , even in mijn knieén tikken waardoor ik onderuit ga, zogenaamd liefdevol met beide voorpoten op mijn volle blaas of kruis gaan staan, per ongeluk een lekkere kopstoot geven met testbeeld en duizeligheid ,recht in mij muil een boer laten of scheet, of met een stok achter in mijn knieholte lopen met een noodgang, kotsen op de bank. Allemaal om mij terug te pakken uit wraak. :ugh:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!

Ongelezen bericht door Sanne!! »

ja ik heb zazoe zijn oor eens tussen een klik halsband geklikt..... armding.
ik deed de halsband dicht en hij trok zijn kop scheefik dacht huh wat doet hij nou tot ik zijn oor ertussen zag.
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Renee1966 schreef:Ipv tegen de bal, tegen Ko haar bek schoppen, gevolg tand door de lip en hele dikke bek.
Hahaha, dit heb ik ook wel eens gedaan. Dan pakt Beau net de bal als ik er een schop tegenaan wil geven.. Oeps. Gelukkig nog nooit tanden door de lip of dikke bekken, zo hard schop ik blijkbaar niet :tongue:
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

Nanna schreef:Een teken Gods. Stoppen met roken dus maar :mrgreen:
Wie is da.? Ken ik nie. :hmmm:
Miranda
Erelid
Tervuerense herder

Wellicht. Maar ik geloof niet in de christelijke God, dus daar heb ik niks mee te schaften.
Bovendien, als ik mijn imperfecties en slechte gewoontes loslaat, word ik zo'n onverdraaglijk perfect figuur en dat vind ik zielig voor jullie :tongue:
And few will ever climb
bouvierpoedel
Zeer actief

Miranda schreef:
Wellicht. Maar ik geloof niet in de christelijke God, dus daar heb ik niks mee te schaften.
Bovendien, als ik mijn imperfecties en slechte gewoontes loslaat, word ik zo'n onverdraaglijk perfect figuur en dat vind ik zielig voor jullie :tongue:
Je bedoeld onuitstaanbaar kreng dat je niet meer te pruimen bent. :zweep: Nou ja wel 1 met schone longen. :engel:
Miranda
Erelid
Tervuerense herder

bouvierpoedel schreef:Je bedoeld onuitstaanbaar kreng dat je niet meer te pruimen bent. :zweep:
Neen, Kees. Dat is dan een stukje dat bij jou ligt. Als jij perfectie onuitstaanbaar vindt, ligt daar nog een stukje werk voor jou :pffff:

:LOL:
And few will ever climb
bouvierpoedel
Zeer actief

Miranda schreef:
bouvierpoedel schreef:Je bedoeld onuitstaanbaar kreng dat je niet meer te pruimen bent. :zweep:
Neen, Kees. Dat is dan een stukje dat bij jou ligt. Als jij perfectie onuitstaanbaar vindt, ligt daar nog een stukje werk voor jou :pffff:

:LOL:
Nouja als ik stop veranderd er niet veel aan mijn onuitstaanbare kutpersoonlijkheid.Kan heel goed samengaan met perfectie namelijk. :pffff:
Miranda
Erelid
Tervuerense herder

bouvierpoedel schreef:Nouja als ik stop veranderd er niet veel aan mijn onuitstaanbare kutpersoonlijkheid.
Nee, precies. Dat bedoel ik. Als ik stop veranderd er niks aan mijn perfecte persoonlijkheid. Maar dan is wel die slechte gewoonte weg. En dan zet ik een standaard die gewoon zielig is voor jullie :tongue:
And few will ever climb
bouvierpoedel
Zeer actief

Miranda schreef:
bouvierpoedel schreef:Nouja als ik stop veranderd er niet veel aan mijn onuitstaanbare kutpersoonlijkheid.
Nee, precies. Dat bedoel ik. Als ik stop veranderd er niks aan mijn perfecte persoonlijkheid. Maar dan is wel die slechte gewoonte weg. En dan zet ik een standaard die gewoon zielig is voor jullie :tongue:
Ga touw en trapgat zoeken nu. :ugh: Misschien toch maar beter een peuk opsteken of een kotsbakkie. :pffff:
wiebel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder mix Boef

Ongelezen bericht door wiebel »

Ik heb een hond die het zelfde bij mij terug doet dus we staan redelijk gelijk. Hij staat altijd op mijn voeten, of stapt net opzij naar de kant waar ik ook heen wil en val bijna over hem heen. Hij stoot met zijn kop onder mijn elleboog voor aandacht terwijl ik net een slokje wil nemen(met thee is die ervaring nog minder grappig) ect.

maar daar in tegen prik ik hem wel eens in zijn oog als ik hem wil aaien maar niet kijk wat ik doe, sta op zijn poten of een keer op zijn oor en vroeg me af waar ik op stond toen er een steeds harder wordend iiieeeuuuuwwww uit boef kwam.. Heb hem ook wel eens voor zijn bek geschopt van plaats de bal(ik gooi tegenwoordig). En ik vergeet vast ook nog het een en ander.
In loving memory Tasio ??-??-???? - 29-4-2012 &
Buka 18-12-2000 - 29-9-2012
Bonnie F
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bonnie F »

Ik heb mijn vorige hond een half uur laten wachten tot ze het commando kreeg haar bak leeg te mogen eten.
Het braaf opgevoede beest heeft braaf voor haar bak zitten wachten voor ik het in de gaten kreeg.

Oh, mijn man heeft zap een keer per ongeluk zo hard voor zijn kop geramd met de ballenzwieper dat ik bang was dat het beest een hersenschudding had.

:oeps: ik heb ooit per ongeluk een stuk uit mijn kat geknipt. Oh, het arme bejaarde besje. Ik vind het nog naar en het beest is al jaren dood.
Laatst gewijzigd door Bonnie F op 09 nov 2013 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
Fabiola17
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix

Ongelezen bericht door Fabiola17 »

Dingen op de grond zie ik soms gewoon niet, dus mis ook haar poot of staart wel eens.
En heb haar een keer tegen haar kop geschopt toen ik iets met mijn voet opzij probeerde te schuiven en zij haar kop er zo nodig tussen moest steken.
Maar ze vergeeft me!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Ik ben een liefhebbende baas die niet zo in is voor sm :pffff:
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

Bonnie F schreef:Ik heb mijn vorige hond een half uur laten wachten tot ze het commando kreeg haar bak leeg te mogen eten.
Het braaf opgevoede beest heeft braaf voor haar bak zitten wachten voor ik het in de gaten kreeg.

Oh, mijn man heeft zap een keer per ongeluk zo hard voor zijn kop geramd met de ballenzwieper dat ik bang was dat het beest een hersenschudding had.

:oeps: ik heb ooit per ongeluk een stuk uit mijn kat geknipt. Oh, het arme bejaarde besje. Ik vind het nog naar en het beest is al jaren dood.
Je hebt haar dus doodgeknipt. :80: :ugh:
Bonnie F
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bonnie F »

bouvierpoedel schreef:
Bonnie F schreef:Ik heb mijn vorige hond een half uur laten wachten tot ze het commando kreeg haar bak leeg te mogen eten.

Je hebt haar dus doodgeknipt. :80: :ugh:
Tuurlijk niet, ik heb een goede dierenarts
Afbeelding
Afbeelding
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

Ik heb laatst de kat geplet tussen de voordeur. In mijn verdediging: het was donker en de kat is zwart. Probeerde de deur dicht te trekken maar ik voelde weerstand op het laatste stukje. Dus ik duw nog wat harder. Pas toen er een gesmoorde kreet klonk had ik door dat het de kat was die er tussen zat....
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

Ik heb ooit de hond van mijn vorige werkgever trachtten te onthoofden :schrik: Ik wou de deur van de laadbak van de tractor dicht doen en dat ging niet, dus ik duwde nog wat harder (met zo een 'aanloopje' van de deur erbij).
Kreng wilde echter niet dicht... tot ik ineens zag dat de BC haar kop tussen de deur en de kar had gestoken :oeps: :oeps:
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder

Ongelezen bericht door TessaThomas »

Tessa leerde al heel snel dat ze bij mij uit de buurt moet blijven als ik ga bewegen. Tay leert niet zo snel wat dat betreft en die schop ik dus regelmatig of we vallen over elkaar heen. En gelukkig ben ik dan weer zo handig om niet boven op hem te vallen. Toen hij kleiner was liep ik heel voorzichtig en hield ik me overal aan vast, want hij zat nogal vast geplakt.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

toen ik rita net had en haar nog niet zo goed kende heb ik haar een hele avond in de keuken laten liggen.
ik vond het wel raar dat ze daar lag, want ze wil vanaf het begin altijd bij ons, maar goed.
toen ik uiteindelijk eens ging kijken wat er nou was, wilde ze de tuin in en bleek waterdiarree te hebben.
wat heb ik me schuldig gevoeld dat ik haar helemaal niet begreep en dat ze daar zo lang met al die buikpijn heeft gelegen :jank:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-Lilo-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje

Ongelezen bericht door -Lilo- »

Lola liep donderdag- op vrijdagnacht 's nachts te piepen. Dat doet ze wel vaker en dat is irritant. Dus ik brulde GA SLAPEN!

Volgende ochtend, grote kotsplek in d'r mand en alle kots netjes weer opgegeten. Het ergste... Lola d'r kop stonk aan één kant. Heeft die muts gewoon alles opgegeten wat ze eruit had gegooid en is daarna in d'r mand gaan liggen. Want buiten de mand kun je niet slapen natuurlijk....
Corneliana
Zeer actief

Ongelezen bericht door Corneliana »

Lizanne schreef:Lola liep donderdag- op vrijdagnacht 's nachts te piepen. Dat doet ze wel vaker en dat is irritant. Dus ik brulde GA SLAPEN!

Volgende ochtend, grote kotsplek in d'r mand en alle kots netjes weer opgegeten. Het ergste... Lola d'r kop stonk aan één kant. Heeft die muts gewoon alles opgegeten wat ze eruit had gegooid en is daarna in d'r mand gaan liggen. Want buiten de mand kun je niet slapen natuurlijk....
oh jakkes.
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

:schrik: wat een ontaarde baasjes zitten hier zeg :LOL: :LOL:

Ik zit te denken, maar volgens mij valt het nog wel mee.
Heb weleens een bobbeltje bij Kaya aangezien voor een teek en ik ging druk met de tekentang in de weer om dat kreng
er maar uit te krijgen en toen het begon te bloeden, besefte ik dat het geen teek was :oeps:
Verder sta ik hier en daar weleens op een pootje, maar dat hoort erbij hoor :pffff: ze staan ook weleens op mijn voeten.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

Ik heb Beau wel eens uit bed gebonjourd met mijn benen. Ik hoorde een doffe oef en zag een slaperig hondje omhoog kijken. En het ergste is nog wel dat ik gelijk zei "hé joh Hans je gooit dat beest uit bed met je lompe gedraai" :oeps:

Jeda lag voordat we gingen slapen altijd boven mijn kussen en halverwege de nacht ging ze ergens anders liggen. Ik dacht dus dat ik veilig mijn kussen omhoog kon doen en plofte met mijn hoofd er weer lekker op, lag dat arme beest daar nog :ugh:

Of ook wel eens andersom, dat ik mijn kussen eens flink naar beneden wilde trekken en ik een oor van Jeda vast had.

Bij Akira heb ik nog geen lompe actie gehad :engel:
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
Plaats reactie