12 weken out en al even groot als Lyndie, dikke poten, de gebogen rug van de barzoi, een lange snuit maar niet overdreven lang en zóóó leuk.
Ik ben ook zo benieuwd hoe deze hond uitgroeit!
Moderator: moderatorteam

Jij als oudere jongere hebt ook vast enn zeker een mobiel met camera ,dus gebruik dat ding.lieke schreef:Ja, ik ben Nanna niet die immer gewapend met een camera op pad gaat.![]()
Trouwens, mijn foto's wil je niet eens zien want ik krijg immer Picasso-achtige tafrelen waar je je moet afvragen wát het in 's hemelsnaam moet voorstellen.
Maar vanavond komt Samantha hier en die kan wél fotograferen. Zal eens even vragen of zij het wil proberen.

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteLijkt me een hele leuke kruising!lieke schreef:In het kader van 'onwaarschijnlijke kruisingen', zag ik vanmorgen bij het hondenuitlaten hier een ontzéttend leuke pup. Bleek het een kruising barzoi x pyreneese berghond te zijn.![]()
12 weken out en al even groot als Lyndie, dikke poten, de gebogen rug van de barzoi, een lange snuit maar niet overdreven lang en zóóó leuk.
Niet zeiken ze begint ook een daggie ouder te worden .Nanna schreef:lieke schreef:12 weken outLieke!

bouvierpoedel schreef:Jij als oudere jongere hebt ook vast enn zeker een mobiel met camera ,dus gebruik dat ding.lieke schreef:Ja, ik ben Nanna niet die immer gewapend met een camera op pad gaat.![]()
Trouwens, mijn foto's wil je niet eens zien want ik krijg immer Picasso-achtige tafrelen waar je je moet afvragen wát het in 's hemelsnaam moet voorstellen.
Maar vanavond komt Samantha hier en die kan wél fotograferen. Zal eens even vragen of zij het wil proberen.![]()
Klinkt als een leuke xsing.
Ik ben een ouwe lul met camera op zijnn mmobiel maar weet geen eens hoe dat ding werkt.ranetje schreef:bouvierpoedel schreef:Jij als oudere jongere hebt ook vast enn zeker een mobiel met camera ,dus gebruik dat ding.lieke schreef:Ja, ik ben Nanna niet die immer gewapend met een camera op pad gaat.![]()
Maar vanavond komt Samantha hier en die kan wél fotograferen. Zal eens even vragen of zij het wil proberen.![]()
Klinkt als een leuke xsing.![]()
Ik ben ook een oudere jongere en heb geeeeeeeeeeen mobiel met camera![]()
Met mijn mobiel kan ik telefoneren en met mijn camera kan ik foto's maken (als ik dat ding mee zou nemen)
Ben benieuwd naar de foto's van Samantha

Tara schreef:Waarom maak je daar dan niet even een foto van? Want of die pup inderdaad zóóó leuk is moeten we natuurlijk wel ook zélf kunnen beoordelen.lieke schreef:In het kader van 'onwaarschijnlijke kruisingen', zag ik vanmorgen bij het hondenuitlaten hier een ontzéttend leuke pup. Bleek het een kruising barzoi x pyreneese berghond te zijn.![]()
bouvierpoedel schreef:Niet zeiken ze begint ook een daggie ouder te worden .Nanna schreef:lieke schreef:12 weken outLieke!