Nou, ik vond dat grappig omdat ik voorzag dat ik ook wel in zoiets zou trappen en dan met een rood hoofd om me heen kijken of niemand mijn blunder had gezien?!
Ik was paar weken terug bij de kapper. Daar hadden ze notitieblaadjes met de afbeelding van een briefje van 50euro. Die heb ik dus mee gevraagd en vermeld dat ik daar een grap mee wilde uithalen en vanmiddag was het dan zover.
Veel voorpret en zelfs Sam was er onrustig van omdat ik steeds in mijn erker zat te lachen, wat hij niet begreep.
Zal foto's proberen te plaatsen in chronologische volgorde. Heb natuurlijk niet alle mensen gefotografeerd maar er waren er zeker wel twintig die er in zijn getrapt. De laatste scheurde het uiteindelijk los van de tegel.
Net echt:

Maar ja, het is een notitieblaadje:

Beetje quasi-nochalant opgevouwen en gekreukt:

Even bij de Action lijm gekocht:

En daar was het vastgelijmd aan de stoeptegel, waar veel mensen langs lopen, als ze vanuit hun auto even een parkeerkaartje moeten kopen.

Plantjes in de erker aan de kant, zodat ik goed kon kijken vanaf 1 hoog

Sam snapte er niets van, want ik zat op een rare plek volgens hem, steeds naar buiten kijkend en dan wel onwijs lachend, hij werd er zelf wat wild in de kop van.

Er zijn er zeker wel twintig gepasseerd, die er in trapten. De laatste scheurde het briefje er uiteindelijk af.

[/url]