Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Mooi! Vooral dat hek wat je er nog doorheen ziet. Zulke wilde dieren in gevangenschap doet me pijn en deze fotos roepen bij mij een gevoel van spijt op.
Paisley schreef:Mooi! Vooral dat hek wat je er nog doorheen ziet. Zulke wilde dieren in gevangenschap doet me pijn en deze fotos roepen bij mij een gevoel van spijt op.
daarom maak ik graag foto's van details , zoals de ogen , je kan er een zielig Walt Disney - verhaal bij gaan verzinnen als je die treuring ziet
maar
dat doen we liever niet , want ze zijn daar geboren en ze weten niet beter .
Mooie foto's, ik vind het bij de tweede jammer dat de voorgrond (het wazige blaadje) precies voor de neus van de leeuw zit, die was uit een iets andere hoek mooier geweest denk ik.
LongFields schreef:Mooie foto's, ik vind het bij de tweede jammer dat de voorgrond (het wazige blaadje) precies voor de neus van de leeuw zit, die was uit een iets andere hoek mooier geweest denk ik.
ik was gefocused op het oog en dat was wel gelukt
deze camera stelde 9 vd 10 keer scherp op de tralies , ik kreeg er wat van , toen ben ik de digitale zoom in gaan stellen , en toen lukte het pas
maar
ik was even kwijt waar de " spot " van scherpstelling-instellingen was, als je het nodig kan je het niet meer vinden .
oh dat ken ik.. een vogeltje op het gras, ik stel scherp (automatisch) wéér dat $^$&#%& hekwerk! hahaha. nu ben ik geen goede fotograaf met wel een goede camera dus dan probeer ik het meestal met handmatig scherpstellen maar vogeltje is dan vaak al gevlogen.. het blijft lastig
semmyboy schreef:Mooie foto's,
Jammer van dat gaas wat je op de foto ziet
Denk dat je dat niet weg kan krijgen aangezien ze daarachter zitten. En ik vind dat er heel mooi gefocussed op de achtergrond waardoor dat hek wazig is en het accent op de ogen van de leeuw ligt.
Buddyboy schreef:Ga niet naar de dierentuin.. wil de gevangenschap van dieren niet stimuleren...
Of je gaat naar de dierentuinen waar ze het goed voor elkaar hebben en jouw entreegeld gebruiken om de wilde dieren te helpen. De dieren die in het park zitten zijn als het ware de ambassadeurs voor de dieren in het wild. Mensen krijgen pas 'feeling' met dieren als ze ze gezien hebben, hun verzorger gesproken hebben, een voedering bijgewoond hebben.. Dat soort dingen. Ik ben écht, écht geen fan van alle dierentuinen, maar er zijn ook gewoon dierentuinen die het heel goed voor elkaar hebben en waar de dieren echt geen rotleven hebben.
En je wil de gevangenschap van dieren niet stimuleren? Heb je honden? Ook gevangenschap
Mooie foto's PDB Vind de ogen van de tweede inderdaad heel erg mooi! Leeuwen zijn sowieso gave dieren.