Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Omroep Piep.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Omroep Piep.

Ongelezen bericht door marian* »

Ik wist niet eens van het bestaan ervan, maar hij schijnt er dus al sinds 2009 te zijn. Gisteravond waren er een paar mensen van (waaronder Loretta Schrijver) bij Pauw en Witteman.
Op zich vind ik het een hartstikke goed idee dat er ook eens wat anders dan wat je nu vaak over dieren te zien krijgt op tv komt maar alleen al het feit dat de Partij voor de Dieren er zo direct mee verbonden is vind ik een beetje eng omdat ik die te radicaal vind.
Zijn er mensen van hier lid van die omroep?
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Re: Omroep Piep.

Ongelezen bericht door M@scha »

omroep piep? ik dacht dat je censureerde hahaha *gaat googelen*

edit:

hoefde niet lang te googelen:

-onzin
-geen kans van slagen
-te specifiek >> te kleine doelgroep
-kan makkelijk ingepast worden in huidige programma aanbod
Afbeelding
marian*
Erelid
Contacteer:

M@scha schreef:omroep piep? ik dacht dat je censureerde hahaha *gaat googelen*

Ik dacht eerst ook dat ik het verkeerd hoorde maar hij heet echt zo.
Afbeelding
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Ik ben niet lid, wist tot gisteravond niet eens dat het bestond.
Afbeelding
marian*
Erelid
Contacteer:

M@scha schreef: -kan makkelijk ingepast worden in huidige programma aanbod

Dat klopt, maar programmamakers moeten nu blijkbaar al bidden en smeken om normaal dierengedoe erin te krijgen.
Bij Koffietijd bijvoorbeeld maakt Loretta zich zo hard als het daar kan voor dieren, maar dat is bij lange na niet wat Piep voor ogen heeft vermoed ik.
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

marian* schreef:

Dat klopt, maar programmamakers moeten nu blijkbaar al bidden en smeken om normaal dierengedoe erin te krijgen.
Bij Koffietijd bijvoorbeeld maakt Loretta zich zo hard als het daar kan voor dieren, maar dat is bij lange na niet wat Piep voor ogen heeft vermoed ik.
ik ben bang dat omroep piep iets teveel partij voor de dieren dingen wil gaan doen. en hoeveel ik ook van dieren hou en bewust daarmee om ga ben ik allergisch voor de PVDD aanpak. drammerig, kinderachtig, zwart-wit, arrogant. en dat slaat niet aan op een klein groepje rechtsdraaiende sokken na. zeker als het om lid worden gaat. te kleine doelgroep, net als die natuur omroep die we een paar jaar terug hadden. heeft geen zin en tóch kijk ik heel graag naar vroege vogels en melk & honing :-)
Afbeelding
marian*
Erelid
Contacteer:

M@scha schreef:
marian* schreef:

ik ben bang dat omroep piep iets teveel partij voor de dieren dingen wil gaan doen. en hoeveel ik ook van dieren hou en bewust daarmee om ga ben ik allergisch voor de PVDD aanpak. drammerig, kinderachtig, zwart-wit, arrogant. en dat slaat niet aan op een klein groepje rechtsdraaiende sokken na. zeker als het om lid worden gaat. te kleine doelgroep, net als die natuur omroep die we een paar jaar terug hadden. heeft geen zin en tóch kijk ik heel graag naar vroege vogels en melk & honing :-)
Dat geldt voor mij ook; ik vind het een eng cluppie.
Afbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

De huidige omroepen hebben het al moeilijk genoeg om te kunnen blijven bestaan. Daar hoeven echt geen nieuwe bij en zeker niet met van deze onzinnige namen. Klinkt niet erg serieus of iets tè.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Tara schreef:Alles dat riekt naar connecties met de Partij Voor De Dieren serveer ik direct af.
Ik ook. Mensen die landsbelangen moeten behartigen, moeten zich vooral niet met dieren bezig houden. Mag wel hoor, graag zelfs. Maar dan wel in hun vrije tijd.
marian*
Erelid
Contacteer:

Tara schreef:
Marion. schreef:
Tara schreef:Alles dat riekt naar connecties met de Partij Voor De Dieren serveer ik direct af.
Ik ook. Mensen die landsbelangen moeten behartigen, moeten zich vooral niet met dieren bezig houden. Mag wel hoor, graag zelfs. Maar dan wel in hun vrije tijd.
Ik zag afgelopen zaterdag in Londen een groepje betogers staan bij Harvey Nichols voor de deur.
"Shame! Shame! Shame! On Harvey Nichols!!!" scandeerden zij, ik pakte een foldertje aan om er vanaf te zijn.
Ze stonden te betogen tegen het verkopen van bont door Harvey Nichols, daar zou afschuwelijk dierenleed achter zitten volgens het foldertje. Het kabaal was oorverdovend, en ik moest mijn oren dichthouden tegen de herrie.
Een van de demonstranten stond door een roeptoeter te schreeuwen, terwijl het Yorkshire Terriertje dat hij aan het lijntje had bibberend en schichtig kijkend probeerde de herrie en drukte te negeren.
Ik vond het wel een mooi beeld, dan weet je ook meteen weer hoe die dierenliefde zich verhoudt. :roll:
Nou, ik hoef ook geen bontje om mijn nek of zo en de bontindustrie is ook niet de mijne.
Maar inderdaad dan wel raar dat je je eigen van angst bibberende hond meeneemt naar zoiets.
Afbeelding
Marion.

Tara schreef:
Marion. schreef:
Ik zag afgelopen zaterdag in Londen een groepje betogers staan bij Harvey Nichols voor de deur.
"Shame! Shame! Shame! On Harvey Nichols!!!" scandeerden zij, ik pakte een foldertje aan om er vanaf te zijn.
Ze stonden te betogen tegen het verkopen van bont door Harvey Nichols, daar zou afschuwelijk dierenleed achter zitten volgens het foldertje. Het kabaal was oorverdovend, en ik moest mijn oren dichthouden tegen de herrie.
Een van de demonstranten stond door een roeptoeter te schreeuwen, terwijl het Yorkshire Terriertje dat hij aan het lijntje had bibberend en schichtig kijkend probeerde de herrie en drukte te negeren.
Ik vond het wel een mooi beeld, dan weet je ook meteen weer hoe die dierenliefde zich verhoudt. :roll:
Ja. Zoiets bedoel ik inderdaad :ugh:
Marion.

marian* schreef: Nou, ik hoef ook geen bontje om mijn nek of zo en de bontindustrie is ook niet de mijne.
Maar inderdaad dan wel raar dat je je eigen van angst bibberende hond meeneemt naar zoiets.
Ik hoef ook geen bontje om mijn nek. Maar al zou ik dat willen.... het moment dat een politieke partij zich daar druk om gaat maken, mogen die politici zich van mij in hun moestuintje om de mieren bekommeren. Flikker op zeg. Je bent een beetje te duur om je daarmee bezig te houde n.

Edit. Tablet. Sorry.
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Pemba »

Marion. schreef:
marian* schreef: Nou, ik hoef ook geen bontje om mijn nek of zo en de bontindustrie is ook niet de mijne.
Ik hoef ook geen bontje om mijn nek. Maar al zou ik dat willen.... het moment dat een politieke partij zich daar druk om gaat maken, mogen die politici zich van mij in hun moestuintje om de mieren bekommeren. Flikker op zeg. Je bent een beetje te duur om je daarmee bezig te houde n.

Edit. Tablet. Sorry.
Ze moeten zich dus ook niet met de zeehondenjacht bemoeien? En de nertsen in kooitjes vind je ook niet iets voor de politiek?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”