Bent83 schreef:Vind het een flutbedrijf, veel gedoe mee gehad, slechte service, bot behandeld aan de telefoon en op het staffordforum lees ik ook veel slechte dingen over het vlees, ik had het besteld voor ik dit allemaal wist en idd het stinkt echt enorm, veel meer dan andere merken en toen het hier aankwam was het half ontdooit en lekte het enorm en gingen we over onze nek van de stank, eens en nooit weer. Nu geef ik Smulders en carnibest.
En hier niet en ik heb smuldier gevoerd en qua stank vind ik t bij beide gelijk... t stinkt bij beiden niet hooguit ruik je de pens bij sommige varianten zoals t hoort want die ruik ik nl ook als ik penslappen bij t islam centrum haal.
Andere fora vind ik wel gescheten ik werd nog net niet voor mishandeling opgehangen ondat ik lotgering voerde maar ze vielen er binnenkort wel bij neer daar kwam t op neer. Oh ja diegene met t hoogste woord verkocht voor t gemak zelf ook andere kvv ..
Ik ben tevreden en dat vind ik t belangrijkste (al ruim 2 jaar en maandelijks zo'n 4 tot 6 kratten)
Ik wordt dezelfde avond nog teruggebeld na een sms gestuurd te hebben