Bij Leo had ik het zwaar, die hebben we 5 weken gehad en was de eerste buitenlander. Kreeg laatst een filmpje van hem, die vermaakt zich prima. Ook Decibel was een speciaal hondje, die had ik graag zelf gehouden. Een vel over been klein ratje, nu is ze 3 kilometer hoog, ongelooflijk
En tja. Mojo. 4 honden is teveel, in elk geval; nog een grote hond erbij is teveel. Lars wil het helemaal niet maar een kleintje kan altijd vind ik. Maar Mojo is geen kleintje. Hij is zo leuk joh, hij past hier perfect. Lekker karaktertje, rustig in huis, rent als een lompe harrie rond buiten, is blij en sociaal, aanhankelijk...Als ik thuiskom springt hij nog net niet met alle 4 zijn stelten in mijn armen
Met Stellar klikt het onwijs, U vindt hem minder tof maar ook zij went nu. Hij is gewoon echt perfect.
Maar nee, het kan niet. Bovendien is hij gereserveerd en ben ik daar zo blij mee, hij komt echt goed terecht. En ik zal nog weleens foto's zien!
Als alles doorgaat staat de volgende alweer in de rij, een Spaans ukje. Ik vind het heerlijk om te doen.
Maar soms is het echt wel slikken. Zal die gekke prei missen.