Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voordeel
Moderator: moderatorteam
-
Jsd
- Actief
- Mijn ras(sen): Mechelse, Tervurense en groenendaler
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Voordeel
Heeft toch ook wel een voordeel harde wind en regen.
Blijkbaar hoeven er haast geen honden uitgelaten worden, want je komt echt niemand tegen. Of hebben ze ze afgericht op de kattenbak.
Wel heerlijk en ontspannen wandelen zo.
Blijkbaar hoeven er haast geen honden uitgelaten worden, want je komt echt niemand tegen. Of hebben ze ze afgericht op de kattenbak.
-
Laura84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Voordeel
Ik ga zo ook naar een normaal heel druk bezocht gebied, waar als het goed is nu ook amper iemand is, heerlijk
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

-
S@ndr@
- Zeer actief
dat is dan ook gelijk t grote voordeel van dit weer 
-
DaniBanani
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising husky/herder
Haha, of ze hebben net als ik een hond die er met moeite nog een plas uit perst om vervolgens smekend naar de voordeur te kijken.
Hij vindt er echt niks aan buiten met dit weer.

-
Safari
Ik loop het liefst in het park als het miezert of met een gezellig buitje. Dan hebben wij het hele park voor ons alleen.
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Nou, ik hou helemaal niet van dit weer en Laissah nog veel minder (die wil nog wel een plasje doen, maar poepen ho maar)
. Ik heb het bos altijd al voor mij alleen
, dus van mij mag het gewoon lekker droog zijn!
Takkeweer.
Takkeweer.
- crienepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
Vince houdt niet van regen (wel van afgedroogd worden
). Vanmorgen heeft hij met lief een grote ronde gelopen, denk dat ik de rest van de dag kleine plasrondjes kan doen.

- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Hier hebben we ook een pyjamadag hoor. Ik doe de honden er echt geen plezier mee en de tuin is geduldig
Neemt niet weg dat we normaal wel elke dag uitgebreid wandelen hoor. Soms alleen niet. En soms moeten ze gewoon niet zeiken en wel mee in de regen.
Neemt niet weg dat we normaal wel elke dag uitgebreid wandelen hoor. Soms alleen niet. En soms moeten ze gewoon niet zeiken en wel mee in de regen.
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Ik heb ook geen hond gezien net
Toch best wel sneu, want met mooi weer zie je ze wel 
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Die van mij vindt het ook vreselijk. Dus niet naar het park vandaag, alleen in de buurt wandelen. Is niks sneus aan hoor.
En als ie thuis komt moet ie zich al een malle aan alle meubels gaan afdrogen, yesss.
En als ie thuis komt moet ie zich al een malle aan alle meubels gaan afdrogen, yesss.
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Oh ik hou ook van dit weer. Soms wil ik gewoon lekker wegdromen tijdens het wandelen. Tijdens het wandelen kan ik geniale ideeën opdoen en dat gaat beter als er geen andere honden en vooral geen andere bazen zijn
. Kortom: geweldig dus!

-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Heerlijk dit weer, geen boa te bekennen dus fijn illegaal loslopen 
Alleen Mika staat te twijfelen in de deuropening maar als ik die een zetje geef gaat ze wel
Alleen Mika staat te twijfelen in de deuropening maar als ik die een zetje geef gaat ze wel
- sybertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Terriermix
Ik was het slechte weer voor en was voor 9 uur binnen van de grote ronde. Ik ben er trouwens wel heel wat tegengekomen, dus blijkbaar was iedereen vroeg. 
- annemick
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
Heerlijk rustig gelopen in het bos, in eerste instantie maar 2 andere mensen met honden gezien.
Kom ik terug bij de auto, net Mickey op de achterbank gedaan en de voorstoel naar achteren geduwd duikt er opeens een (jong volwassen) mechelaar mijn auto in die ik nog net in reflex eruit kon trekken aan z'n nek
, op dat opgenblik roept z'n eigenaar hem terwijl hij keihard langsfietst, gelukkig reageerde die hond en rende weg.
Ben ik blij dat die hond niet net een paar seconden eerder probeerde de auto in te komen, die was dan vol op Mickey op de achterbank terecht gekomen en ik denk niet dat Mickey daar heel erg vriendelijk op zou reageren in zo'n kleine ruimte.
Kom ik terug bij de auto, net Mickey op de achterbank gedaan en de voorstoel naar achteren geduwd duikt er opeens een (jong volwassen) mechelaar mijn auto in die ik nog net in reflex eruit kon trekken aan z'n nek
Ben ik blij dat die hond niet net een paar seconden eerder probeerde de auto in te komen, die was dan vol op Mickey op de achterbank terecht gekomen en ik denk niet dat Mickey daar heel erg vriendelijk op zou reageren in zo'n kleine ruimte.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Och ik doe niet anders dan anders alleen Blacky vind me niet lief nu Ruby is gewoon een stoere meid en we lopen dus stug door en negeren meneer de drama koning als een ontaard baasje
Dus ik denk eigenlijk dat er meer honden zijn die een schurft hebben aan regen en dat die allemaal een tuin hebben
Dus ik denk eigenlijk dat er meer honden zijn die een schurft hebben aan regen en dat die allemaal een tuin hebben
- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
Haha, ik kwam in de stromende regen toch nog heel wat dappere mensen en honden tegen.
-
Neeltje
Wat dacht je gewoon van een tuin? Met dit weer worden mijn rondjes ook korter. Ik weet nog niet hoe Lotje regen vindt. Zo vaak hebben we dan nog niet gehad sinds ik haar heb (half mei 2013). Ik moet zeggen, ik ga ook alleen wandelen om het wandelen en niet dat ze dan pas haar behoeftes kan doen. Die mag ze van mij in de tuin doen.Jsd schreef:Heeft toch ook wel een voordeel harde wind en regen.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Wij doen vandaag ook kleinere rondjes. Wat een baggerweer zeg
Maar, het park waar we normaal bijna nooit komen hadden we nu lekker voor ons zelf. Ze hebben 20 minuutjes als debielen rond gerend en slapen nu, met het getik van de regen op de ramen als achtergrond
Maar, het park waar we normaal bijna nooit komen hadden we nu lekker voor ons zelf. Ze hebben 20 minuutjes als debielen rond gerend en slapen nu, met het getik van de regen op de ramen als achtergrond
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Afgelopen week zag ik hier in de straat heel veel mensen lopen met hun hond, maar vandaag nog bijna niemand. Alleen de oude Hollander, en de geweldig leuke ruwharige Teckelpuber. 
En morgen komt Jade weer naar huis!
En morgen komt Jade weer naar huis!

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Hier willen ze niet eens meer in de tuin. Ze staan te kijken, draaien zich om en begraven zich weer in de bank 
- krullie
- Zeer actief
hier is het sowieso niet zo druk, maar nu echt uitgestorven.
heerlijk gewandeld en niemand gezien.
de heren vinden het niet erg maar verwachten wel een warme handdoek om
op te zitten en eentje om hun heen, pff hoe bedoel je verpest.
nu ligt hij met volle buik met zijn rug tegen de verwarming.
heerlijk gewandeld en niemand gezien.
de heren vinden het niet erg maar verwachten wel een warme handdoek om
op te zitten en eentje om hun heen, pff hoe bedoel je verpest.
nu ligt hij met volle buik met zijn rug tegen de verwarming.
- Daniela
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergteckel
Bobbie wil niet lopen als het regent. Al is het maar 1 druppel. De blaas wordt even snel geleegd tegen het eerste paaltje en snel weer naar binnen rennen.
-
Jsd
- Actief
- Mijn ras(sen): Mechelse, Tervurense en groenendaler
- Contacteer:
Hier mag en doen ze niets in de tuin. Ik wil dat niet hebben. Maar zelfs bij mij aan de overkant is echt zo'n stukje waar iedereen zijn honden uitlaat en ook daar zie je nu bijna niemand
Verzonden vanaf mijn GT-I9300 met behulp van Tapatalk now Free
Verzonden vanaf mijn GT-I9300 met behulp van Tapatalk now Free
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
Nou, heb de hele middag de deur open gehad.
Niet droog geweest.
Dames kijken even naar buiten, oh, regen.
Hopla zo weer naar binnen
Niet droog geweest.
Dames kijken even naar buiten, oh, regen.
Hopla zo weer naar binnen
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Oh ja, dat vind ik ook het fijne van dit weer, heerlijk 
-
loony
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel - Aantal honden: 4
- Contacteer:
Vanmiddag naar het bos geweest en voor dit weer wel erg druk. Zouden ze op hf gelezen hebben dat het overal rustig is?
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Het was echt buiten douchen vandaag hier dus we hebben korte wandelingen gemaakt. In de wijk wordt je veel natter dan in het park, want daar zijn overal bomen maar daar zie je met dit weer idd niemand. Wij hadden niet zo'n zin vandaag in het park, zo somber is het dan, dus alleen een paar korte rondjes in de wijk.
Ons duo heeft altijd zin om te wandelen, alleen met tropische hitte doe ik ze geen plezier met een wandeling. Maar als we dan aan het wandelen zijn, moet Bruno zich om de 5 meter uitschudden, zucht. Dus die heeft een regenjasje, haha. Moet ie zich maar niet zo aanstellen, het is ook beter voor zijn huidplekken nu. Doe ik ook met sneeuw want dan doet ie hetzelfde. Hij zal alleen nooit richting huis gaan trekken, hij baalt wel maar wandelen is heilig voor hem.
Shelly heeft nergens last van met haar dikke vacht, ook al is ie maar enkel-laags, hij is toch erg dik in de winter. Ik heb haar ooit een jas aangedaan omdat het 10 graden vroor, daar werd ze erg ongelukkig van, dus dan maar zo. Haar vacht droogt ook wel heel snel, itt een plukvacht, vind ik.
Ons duo heeft altijd zin om te wandelen, alleen met tropische hitte doe ik ze geen plezier met een wandeling. Maar als we dan aan het wandelen zijn, moet Bruno zich om de 5 meter uitschudden, zucht. Dus die heeft een regenjasje, haha. Moet ie zich maar niet zo aanstellen, het is ook beter voor zijn huidplekken nu. Doe ik ook met sneeuw want dan doet ie hetzelfde. Hij zal alleen nooit richting huis gaan trekken, hij baalt wel maar wandelen is heilig voor hem.
Shelly heeft nergens last van met haar dikke vacht, ook al is ie maar enkel-laags, hij is toch erg dik in de winter. Ik heb haar ooit een jas aangedaan omdat het 10 graden vroor, daar werd ze erg ongelukkig van, dus dan maar zo. Haar vacht droogt ook wel heel snel, itt een plukvacht, vind ik.
- mireille
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): galgo, greyhound, podenco, australian shepherd, dwergpoedel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Regen, das hondenmishandeling vinden mijn honden, je gaat maar alleen wandelen vrouwtje....
-
Pakdebal
ik snapte daar ook niets van, waar was iedereen , je hond moet toch het normale rondje nodig hebben ?.Jsd schreef:Wel heerlijk en ontspannen wandelen zo.
maar oh wee, als het mooi weer was, dan was het erg druk in het losloop park.
ik ging gewoon , er niet over nagedacht , maar alleen bij hagel en een stortbui zochten we even schuiling onder een boom .
Zamunda schreef:Nou, ik hou helemaal niet van dit weer en Laissah nog veel minder (die wil nog wel een plasje doen, maar poepen ho maar). Ik heb het bos altijd al voor mij alleen
, dus van mij mag het gewoon lekker droog zijn!
Takkeweer.
een hond voelt dit toch wel aan ?.. Als je nou heel vrolijk naar buiten loopt , en het heel gewoon vindt ( zoals ik deed ) ?