Niet op auto's, maar wel op het geluid dat ik zélf maak als iemand van het gezin thuiskomt. Dan komt mijn zus thuis en dan zeg ik op zo'n fluistertoon: "oooooooooh.... wie is er daar???" en dan gaat ze strak staan luisteren om vervolgens vlug naar het raam te rennen om te kijken wie er thuiskomt. Dat is allemaal niet zo erg, maar soms gebruik ik die "oooooooooh..." per ongeluk ook bij andere dingen. Dan brengt ze een knuffeltje of dan is er een gek geluidje op de radio en dan zeg ik: "ooooooh... wat is dat?" ... waarop ze naar het raam rent

Dan voel ik me altijd een beetje schuldig, haha. Zo van "oei, nee nee, sorry, er is niemand!"
Zo kent ze ook "waar zijn de pietjes?" (vogeltjes, dan gaat ze naar het raam dat op de tuin uitkijkt) of "waar zijn de hondjes?" (meestal op televisie, dus dan kijkt ze naar de televisie). Als het geen pietjes of hondjes zijn, gokt ze maar. Onlangs was er een natuurdocumentaire op televisie en ik zeg: "oh, Pippa, kijk eens, waar zijn de stokstaartjes?" Waarop ze naar de tuin gaat kijken, alsof we daar een hele kolonie stokstaartjes hebben