De mentaliteit van de mensen is enorm veranderd.

Voor al mijn puppy's de juiste gezinnen gevonden, maar in 1 week tijd ook heel veel wisselingen gehad.
Moderator: moderatorteam
Suske schreef:Gewoon even op dit forum wijzen
Leane schreef:Of alleen de vraag "wat kost een pup" een klein beetje meer tekst lijkt lastig te zijn maar dat schijnt voor sommige mensen het belangrijkste te zijn.
Inge O schreef: maar dan nog, als ik met zo iemand normaal contact zou gehad hebben vooraf ben ik zeker niet te beroerd om daar verder mee in contact te blijven als ze om één of andere reden (meestal omwille van minder twijfel of er een pup voor hen zal bijzijn) toch besluiten om elders een pup te halen.
maar dit? niks van je laten horen maar wel denken dat ik weer mag opdraven als het haar uitkomt? dacht het niet.
Dat zegt ze ook niet dat dat erg is, maar het feit dat ze niks van zich laten horen en dan ineens wel advies willen hebbenPakdebal schreef:Inge O schreef: maar dan nog, als ik met zo iemand normaal contact zou gehad hebben vooraf ben ik zeker niet te beroerd om daar verder mee in contact te blijven als ze om één of andere reden (meestal omwille van minder twijfel of er een pup voor hen zal bijzijn) toch besluiten om elders een pup te halen.
maar dit? niks van je laten horen maar wel denken dat ik weer mag opdraven als het haar uitkomt? dacht het niet.
maar wordt de Bijenkorf dan ook kwaad, als toch de klant naar de Hema gaat , zonder een bericht achter te laten ?.
ik denk dat dat iets is , wat de klant zelf mag bepalen , waar de prijs het gunstige is .
M@scha schreef:Leane schreef:Of alleen de vraag "wat kost een pup" een klein beetje meer tekst lijkt lastig te zijn maar dat schijnt voor sommige mensen het belangrijkste te zijn.
aan de andere kant lijkt dat wel de dooddoener te zijn voor de meeste fokkers. en echt heel gek, maar ik weet dat een pup veel kost dus wil ik graag weten hoeveel voordat ik op en neer ga mailen over een evt plaatsing op de lijst.
Dat snap ik best, maar zeg dat dan ook. Ik heb daar geen moeite mee, maar je krigt echt mailtjes;Leane schreef:M@scha schreef:Leane schreef:Of alleen de vraag "wat kost een pup" een klein beetje meer tekst lijkt lastig te zijn maar dat schijnt voor sommige mensen het belangrijkste te zijn.
aan de andere kant lijkt dat wel de dooddoener te zijn voor de meeste fokkers. en echt heel gek, maar ik weet dat een pup veel kost dus wil ik graag weten hoeveel voordat ik op en neer ga mailen over een evt plaatsing op de lijst.
Ik zelf ook, en vind het ook helemaal niet erg als mensen erom vragen in een eerste mailtje, maar een beetje meer tekst vind ik toch wel gewenst.
Kwaad niet, maar je moet niet vreemd staan te kijken als je geen service krijgt van de Bijenkorf met je Hema product.Pakdebal schreef:Inge O schreef: maar dan nog, als ik met zo iemand normaal contact zou gehad hebben vooraf ben ik zeker niet te beroerd om daar verder mee in contact te blijven als ze om één of andere reden (meestal omwille van minder twijfel of er een pup voor hen zal bijzijn) toch besluiten om elders een pup te halen.
maar wordt de Bijenkorf dan ook kwaad, als toch de klant naar de Hema gaat , zonder een bericht achter te laten ?.
Nanna schreef:"Als u problemen hebt met uw hond is het het beste om contact op te nemen met de fokker. Die kent u en uw hond het beste. Goedemiddag"
sirene schreef:Kwaad niet, maar je moet niet vreemd staan te kijken als je geen service krijgt van de Bijenkorf met je Hema product.Pakdebal schreef:Inge O schreef: maar dan nog, als ik met zo iemand normaal contact zou gehad hebben vooraf ben ik zeker niet te beroerd om daar verder mee in contact te blijven als ze om één of andere reden (meestal omwille van minder twijfel of er een pup voor hen zal bijzijn) toch besluiten om elders een pup te halen.
Maar je hebt ook nog fokkers die op een keurig mailtje met wat persoonlijke informatie, wat vragen en de vraag over de prijs óf niet reageren, of zeggen dat ze pas de prijs geven als het allemaal doorgaat. Heel leuk, maar ik wilde toen toch weten waar ik aan toe was qua prijs, voordat ik doorging met kennismaken.Melanie 74 schreef:Dat snap ik best, maar zeg dat dan ook. Ik heb daar geen moeite mee, maar je krigt echt mailtjes;Leane schreef:M@scha schreef:Leane schreef:Of alleen de vraag "wat kost een pup" een klein beetje meer tekst lijkt lastig te zijn maar dat schijnt voor sommige mensen het belangrijkste te zijn.
Ik zelf ook, en vind het ook helemaal niet erg als mensen erom vragen in een eerste mailtje, maar een beetje meer tekst vind ik toch wel gewenst.
Hallo, heeft u pups en wat moeten ze kosten.
Maar je hebt ook nog fokkers die op een keurig mailtje met wat persoonlijke informatie, wat vragen en de vraag over de prijs óf niet reageren, of zeggen dat ze pas de prijs geven als het allemaal doorgaat. Heel leuk, maar ik wilde toen toch weten waar ik aan toe was qua prijs, voordat ik doorging met kennismaken.Melanie 74 schreef:Dat snap ik best, maar zeg dat dan ook. Ik heb daar geen moeite mee, maar je krigt echt mailtjes;Leane schreef:M@scha schreef:Leane schreef:Of alleen de vraag "wat kost een pup" een klein beetje meer tekst lijkt lastig te zijn maar dat schijnt voor sommige mensen het belangrijkste te zijn.
Hallo, heeft u pups en wat moeten ze kosten.
Da's na je mailtje zeker wel over ?Inge O schreef:omdat ze 'bewondering heeft voor mij'TessaThomas schreef: EDIT: Maar dit is natuurlijk wel erg apartWaarom jou mailen en niet de fokker van de pup haha
![]()
.
Nou, als ze zoveel bewondering had, had ze toch kunnen wachten? Vooral omdat ze die bewondering dus niet heeft voor de fokker van haar pup?Inge O schreef:omdat ze 'bewondering heeft voor mij'TessaThomas schreef: EDIT: Maar dit is natuurlijk wel erg apartWaarom jou mailen en niet de fokker van de pup haha
![]()
.
Had ik gelezen, schrijf ook dat ik vind dat je gelijk hebt in dezeInge O schreef:waarschijnlijk wel ietsje gekrompensirene schreef:Da's na je mailtje zeker wel over ?Inge O schreef:omdat ze 'bewondering heeft voor mij'TessaThomas schreef: EDIT: Maar dit is natuurlijk wel erg apartWaarom jou mailen en niet de fokker van de pup haha
![]()
.
![]()
.
gods wegen zijn ondoorgrondelijkTessaThomas schreef:Nou, als ze zoveel bewondering had, had ze toch kunnen wachten? Vooral omdat ze die bewondering dus niet heeft voor de fokker van haar pup?.
crutz schreef:Zit hier op het forum zelfs iemand die ik veel geholpen heb vooraf aan informatie en ook advies gegeven die uiteindelijk elders een pup heeft gehaald, bij vragen zou die zo weer terecht kunnen zonder problemen (weet overigens niet meer of ze het nou gezegd hadden elders een pup te halen, maakt nl ook niet uit, blij dat ik advies heb kunnen geven waar uiteindelijk een juiste keuze uit gekomen is.![]()
ik raad mensen zelfs regelmatig aan om in duitsland een pup te halen en met een paar daarvan heb ik nog altijd contact.Inge O schreef: maar dan nog, als ik met zo iemand normaal contact zou gehad hebben vooraf ben ik zeker niet te beroerd om daar verder mee in contact te blijven als ze om één of andere reden (meestal omwille van minder twijfel of er een pup voor hen zal bijzijn) toch besluiten om elders een pup te halen.
Inge O schreef:Nono schreef:Dat mensen in hun eerste mail vragen naar de prijs, vind ik ook niet erg. Maar een beetje meer info zou ik ook wel fijn vinden.
Ik kreeg laatst ook weer zo'n typisch mailtje.
IK WIL:
Een reu!
Groot!
Sterk!
100% gezond!
Die minstens 14 jaar wordt, voor minder ga ik niet!
Zo snel mogelijk zindelijk!
Zo snel mogelijk alleen thuis kan zijn!
Dit allemaal in hoofdletters en vetgedrukt.... Ik heb maar gemaild dat ik aan dit eisenpakket niet kan en wil voldoen![]()
Ik vraag me dan werkelijk af, wat mensen bezielt om zo'n mailtje te versturen.![]()
![]()
![]()
moet je daar nu om lachen of om huilen?