Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rare reactie bij baby

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Anja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Aantal honden: 2

Rare reactie bij baby

Ongelezen bericht door Anja »

Vanmiddag is mijn nichtje voor het eerst op visite geweest met haar 4 weken oude baby.
Jop houd niet van vreemde mensen en bleef zoals altijd op afstand. Op een gegeven moment ging mijn nichtje haar baby voeden en Jop werd toch wel nieuwsgierig en kwam voorzichtig even kijken.
Hij snuffelde even en het leek wel of hij op slag veranderde in totaal ander hondje. Hij werd helemaal enthousiast en blij en ging mijn nichtje uitnodigen om te spelen, likte heel voorzichtig mijn nichtje en de baby, ging kronkelend tegen mijn nichtje aanliggen om geknuffeld te worden :80: en is de rest van de middag niet meer uit haar buurt geweest.
Ik moest er wel om lachen maar ik snap er niks van, zo heb ik hem nog nooit meegemaakt.
Wat denken jullie? Zou het met de geur te maken hebben of is hij gewoon verliefd op baby's? :LOL:
Afbeelding
Hanna - Mica - Jop
Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia

Re: Rare reactie bij baby

Ongelezen bericht door Fizgig »

Wat lief zeg. Bruno reageert soms heel blij op pups. Dan gaat ie ineens heel hard kwispelen en wil er dan mee gaan spelen, spelbogen doen enzo. Gek beest! Maar ik kan me er alles bij voorstellen dat ie baby's gewoon heel leuk/lief vindt. Heeft ie toch ook gelijk in. Ik vind baby's echt heel lekker ruiken, van zichzelf, met een lege luier dan he. Hun bolletje daar ruik je dat geurtje het best. Ik zou ook de hele dag aan een baby snuffelen als ik er eentje had, hahaha, héérlijk vind ik dat.
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

Zen gaat altijd op zijn rug liggen voor kinderen, op de een of andere manier is ie lyrisch van kindertjes
Pakdebal

Ongelezen bericht door Pakdebal »

.
mijn hond vond kinderen , vanaf een jaar of 5 eng , die kwamen altijd ongecontroleerd op hem af stormen

maar?

hele kleine kinderen t/m 3 jaar was hij dol op .. :cheer:
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

Elmo kwam er ook altijd aanzetten als Joann werd gevoed. Hij ging dan altijd redelijk dicht bij je voeten liggen, en keek af en toe eens omhoog. Nu kijkt hij nog steeds omhoog als ze aan het eten is. Maar dat is meer omdat Joann hem stiekem eten geeft, onder de tafel :hmmm:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”