Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Luierds.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Luierds.

Ongelezen bericht door nathalie »

Onze honden hebben een ritme, net als dat wij dat hebben. Tot op het autistische af bijna :mrgreen:
En vandaag heb ik me daar niet aan gehouden.. Ik werd wakker en heb net als op een werkdag de honden uigelaten. We kwamen thuis. Zij hebben gegeten en daarna ik. Hondjes wat lekkers en ik ging weg. Niet werken, maar 1,5 uur motorrijles. En zij dachten natuurlijk dat ik langer wegbleef. Dus toen thuis kwam, keken ze slaperig op en kwamen toch even hoi zeggen. Om gelijk weer te vertrekken en terug naar hun bedjes te gaan. Maar mama is thuis.. Probleem. Normaal zijn ze wakker als ik thuis ben. Dus voelen ze zich verplicht om af en toe tóch hun luie lijfjes van die kussens te slepen.
Chuck maakt het helemaal mooi. Die staat blij op, komt in zijn weg naar mij een ander bed/bank/kussen tegen en valt met een geeuw waar een leeuw jaloers op is, ten aarde. Ik mag bij hun knuffelen. Zij melden zich vanmiddag wel weer!
Laatst gewijzigd door nathalie op 30 sep 2013 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Luierds.

Ongelezen bericht door sbientje »

haha grappig is dat ja! Pom is ook zo'n luipaard.. Moet ook altijd wel lachen, als ik dan naar mijn werk ga blijft zij vaak in de gang omdat ze nog niet loskan en de bench wel een beetje krap is.. zodra ze ook maar denkt dat ik mijn spullen inpak staat ze al voor de kast. Pensstaafje! Leuk hoe ze dat soort dingen aan elkaar koppelen :)
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Hier zijn ze idd ook erg van de ritme.. als dat enigszins verandert is dat raar :mrgreen:
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Haha, leuk om te lezen!

Hier ook één die van routines aan elkaar hangt :mrgreen: . Vooral in het begin merkte ik dat ze daar heel veel steun uit haalde, inmiddels heeft ze het gelukkig wat minder nodig. Maar verbanden leggen is ze héél goed in!
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Arme hondjes, zomaar thuis zijn. Hoe kun je :mrgreen:
Afbeelding
Omega
Zeer actief
Mijn ras(sen): Toller

Ongelezen bericht door Omega »

Hahaha, herkenbaar. Ook hier verbaasde blikken als we van de dagelijkse routine afwijken.

Net nog gelachen om Balu. We waren in het bos, om weer bij de parkeerplaats te komen moet je een veld oversteken met normaal gesproken twee openingen in het hekwerk. We nemen altijd dezelfde uitgang.. Nu was er nog een extra uitgang, de afsluitbalk was weggehaald, die was het dichtst bij de auto. Door die opening was ik naar de auto gelopen. Balu niet, die liep over het veld naar de uitgang die we anders altijd nemen, beetje stom kijken naar mij, hoe haalde ik het in mijn hoofd om zomaar een andere uitgang te nemen.. :neenee: Vervolgens heel blij naar me toe lopen toen hij ook op de parkeerplaats was..
O ja, het hekwerk bestaat uit palen met een balk op ca. 80 - 100 cm van de grond, de honden kunnen er makkelijk onderdoor, maar nee, netjes door de uitgang lopen.
Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Ongelezen bericht door Lunatic »

Heerlijk he dat soort routines en gewoontes.
Hier kijken zo ook altijd gek als je er vanaf wijkt :F:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”