Na de gebitssanering en flink kuur AB knapte hij uiteindelijk op.
Maar nu heeft hij weer een snotneus. Het begon langzaam maar inmiddels is het weer flink mis: Niezen, reversed niezen, slikken en likken. Ook hoor je hem soms ademen. Hij ademt nog wel door z'n neus. Het is een klein hondje natuurlijk maar de groene spetters zitten tot aan de muur.
Uiteraard zijn we al meerdere keren bij de da geweest. 2 soorten AB (pil en druppels) maar het helpt niks. Druppels maakte het wel losser dus op advies van DA druppelen we nu met een zoutoplossing.
Zijn gebit is erg slecht weer dus wellicht zit daar een oorzaak/instandhouding. Echter, geen losse tanden, abcessen of putlucht.
Olivier is inmiddels 15,5 jaar, heeft een slecht hart en wrs doen ook lever en/of nieren het niet helemaal goed meer. Narcose is dus het laatste wat we willen. Een kuur AB is al te merken: Weken slecht eten en erg slechte ontlasting.
DA wil zolang als het kan afwachten. Verdere behandeling is te risicovol.
Maarja. Olivier is een teckel en die zijn niet stuk te krijgen
Ik weet nu niet zo goed wat wijsheid is. Op zich vertrouw ik de DA helemaal. En hij weet ook goed hoe ik erover denk en past zijn advies daar ook op aan denk ik.
Iemand nog tips of ervaringen?