Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Dat snorretje is echt heel aandoenlijk. Die spin is bbrrrrrr... Ik had net de kriebels, omdat ik er eentje ben kwijtgeraakt in de slaapkamer, en nu zie ik deze en die herinnert mij er weer aan dat hij straks ergens in mn slaapkamer mij zo glazig in de gaten gaat zitten houden met die kraaloogjes.
Dat heb je weer prachtig vastgelegd!
Die vlieg, het lijkt wel of hij een hondenneusje heeft iets boven het midden van het 'gezicht'. Daar waar die twee zwarte strepen bij elkaar komen.
Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.
Bedankt
Dit zijn de minispinnetjes, ik wil van de week de groters proberen, maar die hangen steeds ondersteboven in hun web en om daar nu onder te gaan zitten
Laura & Leroy schreef:Dat heb je weer prachtig vastgelegd!
Die vlieg, het lijkt wel of hij een hondenneusje heeft iets boven het midden van het 'gezicht'. Daar waar die twee zwarte strepen bij elkaar komen.
Elmo/maureen schreef:Mooie foto's Els Als je nog een grote spin zoekt, bij mijn ouders zit een joekel van een kruisspin
ik had er gister in mijn haar toen ik in het bos tussen de struiken doorliep
Ik had het vorig jaar in de herfst. Stond ik daar zachtjes te gillen en te wapperen met mijn handen
billy schreef:Bedankt
hier zitten ook joekels en als ze niet bewegen blaas ik naar ze, maar dan gaan ze bewegen en ben ik weg
Ik blijf het proberen maar ben erg voorzichtig
lefgozer
dit is trouwens de spin bij mijn ouders (is v/d telefoon)
Wat een joekel
Inge O schreef:
billy schreef:Bedankt
Dit zijn de minispinnetjes, ik wil van de week de groters proberen, maar die hangen steeds ondersteboven in hun web en om daar nu onder te gaan zitten
en dat wil zich natuurfotograaf noemen .
prachtige spin en vlieg - springspinnetjes, ken ik helemaal niet, die hebben wij hier niet .
Ze zitten vaak in het zonnetje op schuttingen en op je muur en kozijnen buiten