Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
marian* schreef:Het is dat Den Haag redelijk ver weg is maar anders ging ik zeker eens kijken.
Leuke foto's
ik ga morgen kijken op een smal gedeelte , dan heb je wel meer mensen , maar zie je ze redelijk dichtbij
de terugweg is altijd een stuk stiller , dan hebben de meesten het wel weer " gezien " , en sta je ineens vooraan ..
Nou, heel veel plezier morgen dan maar! Doe Willem maar een klapzoen op zijn appelwangetje, vind hij vast wel leuk. Of even met je hand door die gladde lok kroelen, die neiging heb ik altijd
marian* schreef:Het is dat Den Haag redelijk ver weg is maar anders ging ik zeker eens kijken.
Leuke foto's
ik ga morgen kijken op een smal gedeelte , dan heb je wel meer mensen , maar zie je ze redelijk dichtbij
de terugweg is altijd een stuk stiller , dan hebben de meesten het wel weer " gezien " , en sta je ineens vooraan ..
Nou, heel veel plezier morgen dan maar! Doe Willem maar een klapzoen op zijn appelwangetje, vind hij vast wel leuk. Of even met je hand door die gladde lok kroelen, die neiging heb ik altijd
de eerste zin is het spannendste , hij zal vannacht niet slapen van de zenuwen , denk ik , althans dat zou ik niet kunnen doen