Iemand opgevallen dat die puppytest site het niet meer doet? vroeger weleens een testje opgedaan en vond de uitslagen erg passend bij mij. Nu probeerde ik heb nog is op te zoeken maar hij is verdwenen! Iemand een idee of deze een ander webadres heeft of iets? Geen ramp hoor, wou is kijken of ik nu nog steeds dezelfde uitslag zou hebben als een jaar geleden! Toen kwam ik uit op de Zwitserse en Duitse Herder
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Puppytest site van het web? Is die helemaal verdwenen?!
Moderator: moderatorteam
- TheLovelyBitch
- Actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse Herder
- Aantal honden: 1
Puppytest site van het web? Is die helemaal verdwenen?!
Hallo!
Iemand opgevallen dat die puppytest site het niet meer doet? vroeger weleens een testje opgedaan en vond de uitslagen erg passend bij mij. Nu probeerde ik heb nog is op te zoeken maar hij is verdwenen! Iemand een idee of deze een ander webadres heeft of iets? Geen ramp hoor, wou is kijken of ik nu nog steeds dezelfde uitslag zou hebben als een jaar geleden! Toen kwam ik uit op de Zwitserse en Duitse Herder

- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
Re: Puppytest site van het web? Is die helemaal verdwenen?!
Ik heb net ook even gekeken en de site doet het inderdaad niet meer. Zou zelf niet weten of deze er nog is onder een andere naam.

RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011