Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
potdomme vreten
Moderator: moderatorteam
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
- Aantal honden: 2
potdomme vreten
Sep die sloopt en vreet maar tnt heeft hij de kleden in de bench met rust gelaten, tot vannacht blijkbaar, hij kotste vanmiddag twee hopen vulling uit en er zaten duidelijk gaten in de kleden.
Net wilde hij eerst niet eten maar na een ronde buiten met plassen en gelukkig poepen wel weer. Buik is soepel, trekt niet in bij onderzoek of druk.
Heb de kleden behalve degene waar hij niet aan gesloopt heeft maar weggehaald.
Nog iets anders wat ik kan doen?
Net wilde hij eerst niet eten maar na een ronde buiten met plassen en gelukkig poepen wel weer. Buik is soepel, trekt niet in bij onderzoek of druk.
Heb de kleden behalve degene waar hij niet aan gesloopt heeft maar weggehaald.
Nog iets anders wat ik kan doen?
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Re: potdomme vreten
duimen. heel hard.
Ik heb pas een hondje open moeten laten maken met het puntje van een hoefje in zijn dunnen darm.
Ik heb pas een hondje open moeten laten maken met het puntje van een hoefje in zijn dunnen darm.
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
- Aantal honden: 1
puntje van een hoefje is ander ( dodelijk) materiaal.
Bernise vreet van alles aan als ze de kans krijgt wanneer ze de pest in heeft.
En dat al jaren....
Even in de gaten houden maar, komt vast goed.
Bernise vreet van alles aan als ze de kans krijgt wanneer ze de pest in heeft.
En dat al jaren....
Even in de gaten houden maar, komt vast goed.
- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
Goed in de gaten houden, en verder kun je niet zoveel.
Die van mij scheet bankstel, gelukkig in kleine stukjes.
Die van mij scheet bankstel, gelukkig in kleine stukjes.

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
gina heeft eens een stuk van een gevlochten leren mat opgegeten, dat kwam er een paar dagen lang aan twee kanten weer uit, maar toen was het leed ook geleden.
ik zou hem goed in de gaten houden en als je iets ziet dat op verstopping duidt niet te lang wachten met naar de da te gaan.
en eerlijk gezegd zou ik alle kleden uit zijn bench halen, eigen schuld dikke bult dat ie dan op het ijzer moet liggen.
ik zou hem goed in de gaten houden en als je iets ziet dat op verstopping duidt niet te lang wachten met naar de da te gaan.
en eerlijk gezegd zou ik alle kleden uit zijn bench halen, eigen schuld dikke bult dat ie dan op het ijzer moet liggen.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Selene
- Zeer actief
Heb inderdaad uiteindelijk alles er maar uitgehaald, vanmorgen diarree wel een soepele buik en drinkt normaal. Hij heeft niet meer overgegeven. Maar ik hou hem zeker in de gaten

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Xena heeft een heel kleed weggewerkt als jonge hond. Formaat bodem varikennel van 1.00 x 50 cm 
3 weken lang heeft heeft ze kleed gepoept ...
Ze heeft nooitmeer kleedjes gehad tot nu... nu heeft ze een action kussen en dat gaat prima
Ze heeft nooitmeer kleedjes gehad tot nu... nu heeft ze een action kussen en dat gaat prima

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Pom laat voorlopig haar benchkleed met rust (vetbed) maar al het andere gaat eraan op het moment. Alles moet kapot, het is echt niet te doen. Gelukkig eet ze het niet allemaal op want dat was problematisch geworden. Hoop dat het met Sep meevalt
- Selene
- Zeer actief
malinois schreef:Xena heeft een heel kleed weggewerkt als jonge hond. Formaat bodem varikennel van 1.00 x 50 cm
Die diarree stinkt wel enorm trouwens en hij ging nogal lomp zitten dus zijn broek zat onder, dat werd verplicht onder de tuinslang.

- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Ik zal hem goed in de gaten houden, en als de diarree aanhoud even contact met de da opnemen.
Balou heeft een keer vulling uit een dekbed naar binnen gewerkt, hij heeft braakmiddel bij de da gehad, maar het was dan ook net gebeurd.
Balou heeft een keer vulling uit een dekbed naar binnen gewerkt, hij heeft braakmiddel bij de da gehad, maar het was dan ook net gebeurd.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Ik zal hem goed in de gaten houden, en als de diarree aanhoud even contact met de da opnemen.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Jawel maar ik wist niet wanneer t gebeurd was dus braakmiddel had weinig zin...Selene schreef:malinois schreef:Xena heeft een heel kleed weggewerkt als jonge hond. Formaat bodem varikennel van 1.00 x 50 cm
Ze heeft nooitmeer kleedjes gehad tot nu... nu heeft ze een action kussen en dat gaat primalekker dan! was je niet bang voor verstopping?
Die diarree stinkt wel enorm trouwens en hij ging nogal lomp zitten dus zijn broek zat onder, dat werd verplicht onder de tuinslang.
Goed in de gaten gehouden

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi