Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Eerste les van hondenschool gehad.
Moderator: moderatorteam
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Eerste les van hondenschool gehad.
Vandaag belde Lineke van hondenschool Attent met op met excuses.
Ze had me nog willen mailen maar door omstandigheden was dat nog niet gebeurt maar vandaag startte dan de A cursus om half 1 en of ik dan kon, ja natuurlijk kon dat dus we zijn samen naar Beltrum vertrokken voor de eerste les.
Hij was de oudste van de groep haha, de rest was allemaal zo rond de 5 -8 maanden en de jongste 18 weken.
Het ging eigenlijk hartstikke goed, zitten, volgen, zit en blijf, af en blijf die dingen gingen heel erg goed eigenlijk.
We moeten nog wel wat oefenen met omlopen en dat ie tussen de benen moet zitten (gaat nét hoor hihi) en met af en blijf dat ik dan rond hem heen loop en dat ie blijft liggen maar voor een eerste les deed ie het perfect.
Hij raakt wel snel verveelt dus als ik 3 of meerdere keren een oefening doe dan heeft ie zoiets van jaja nou weet ik het wel en hoefde het niet meer zo nodig.
Dan doe ik even wat anders en dan is ie gewoon een brave knapperik.
Volgen ook, hij was echt met aandacht bezig wat ik niet echt verwacht had maar ja eerlijk gezegd had ik ook iets onweerstaanbaar lekkers ( gedroogde kipfiletstukjes) bij me haha dus daar hield ie zijn aandacht wel bij.
Al met al wel geslaagd dus.
Ze had me nog willen mailen maar door omstandigheden was dat nog niet gebeurt maar vandaag startte dan de A cursus om half 1 en of ik dan kon, ja natuurlijk kon dat dus we zijn samen naar Beltrum vertrokken voor de eerste les.
Hij was de oudste van de groep haha, de rest was allemaal zo rond de 5 -8 maanden en de jongste 18 weken.
Het ging eigenlijk hartstikke goed, zitten, volgen, zit en blijf, af en blijf die dingen gingen heel erg goed eigenlijk.
We moeten nog wel wat oefenen met omlopen en dat ie tussen de benen moet zitten (gaat nét hoor hihi) en met af en blijf dat ik dan rond hem heen loop en dat ie blijft liggen maar voor een eerste les deed ie het perfect.
Hij raakt wel snel verveelt dus als ik 3 of meerdere keren een oefening doe dan heeft ie zoiets van jaja nou weet ik het wel en hoefde het niet meer zo nodig.
Dan doe ik even wat anders en dan is ie gewoon een brave knapperik.
Volgen ook, hij was echt met aandacht bezig wat ik niet echt verwacht had maar ja eerlijk gezegd had ik ook iets onweerstaanbaar lekkers ( gedroogde kipfiletstukjes) bij me haha dus daar hield ie zijn aandacht wel bij.
Al met al wel geslaagd dus.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Jeannettebo
- Zeer actief
-
lets have fun
Re: Eerste les van hondenschool gehad.
Leuk is dat he, als ze het zo vlot oppikken. Dat van die verveling herken ik wel, je moet ze steeds een stap voor blijven
Veel plezier op les!
Veel plezier op les!
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
- Aantal honden: 1
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Die Rasta zal je best wel veel leren denk ik maar.
Kipfiletjes.? Mocht hij lekker iedere keer een hap uit je bovenarm nemen dan.?
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Veel plezier!
Balou en ik vonden de hondenschool leuk, er was op het moment dat hij klaar was geen vervolgcursus waar hij aan mee kon doen. En later lieten de omstandigheden het niet toe, jammer want we vonden het beiden leuk.
Balou en ik vonden de hondenschool leuk, er was op het moment dat hij klaar was geen vervolgcursus waar hij aan mee kon doen. En later lieten de omstandigheden het niet toe, jammer want we vonden het beiden leuk.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
bouvierpoedel schreef:Die Rasta zal je best wel veel leren denk ik maar.![]()
Dat was van tevoren al bereidt en gedroogd, als ik hem van mijn flappies laat eten dan is het beest aan het eind van de les helemaal volgevreten en kan geen pap meer zeggen,
Vanmorgen bij de wandeling geoefend met kipgrilworst, dat ging er ook goed in en de oefeningen gingen ook goed.
Rasta is gék op kip(karkassen) dus nou snap ik wel Kees waarom hij constant bij je bleef plakken toen wij hem ophaalden.
Hij vond je gewoon een onweerstaanbaar lekker ding.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ptje schreef:bouvierpoedel schreef:Die Rasta zal je best wel veel leren denk ik maar.![]()
Dat was van tevoren al bereidt en gedroogd, als ik hem van mijn flappies laat eten dan is het beest aan het eind van de les helemaal volgevreten en kan geen pap meer zeggen,daganeweniedoen.
Vanmorgen bij de wandeling geoefend met kipgrilworst, dat ging er ook goed in en de oefeningen gingen ook goed.
Rasta is gék op kip(karkassen) dus nou snap ik wel Kees waarom hij constant bij je bleef plakken toen wij hem ophaalden.
Hij vond je gewoon een onweerstaanbaar lekker ding.
Wat je zegt ben je zelfffff