Hou op scheitttt uit
Hij heeft levenslange huisarrest gekregen, staat onder enkel-arrest en moet meedoen in de gezinsgesprekken...
Akelige rotdraak dat het er is!
Ik zat in Hardenberg bij mijn zus ...
Mijn moeder kwam langs want Maarten had haar gebeld , ook met de vraag of ze mee wilde komen en ik evt bij haar in de auto zou stappen want Maarten zag me al met 180 terug naar huis rijden...
Neuh hoor.... Kent ie me toch nog NET goed genoeg hahahaha
Ik word in situaties waar het er echt even toe doet namelijk helemaal niet hyesterische of paniekerig maar juist heel kalm en ik denk heel snel na over wat er gebeuren moet.
In de auto gesprongen naar huus, 60 km verderop...neefje van 10 mee en daarmee was voor mijn moeder duidelijk dat ik me wel zou gedragen achter het stuur
Meteen Maureen gebeld

Die het wereldkundig ging maken, dank je wel daarvoor nog natuurlijk

en Jessica
Hij was inmiddels al ruim een uur foetsie trouwens.
Toen Maarten weer in de buurt van huis was bedacht hij dat hij wat op internet ging zetten - mijn netwerk aan mensen onderschattend natuurlijk

- dus ging hij even snel achter de PC zitten en ineens sprint Muis naar de deur en staat te keffen.
Stond meneer lullloooo daar dus mooi ... hij liep Maarten voorbij, zo de woonkamer in, slobberde de bak water leeg, plofte neer en ging vervolgens liggen snurken
Ik kreeg natuurlijk meteen een telefoontje
en TOCH weet hij dat hij 'stoutuh Rimpel' is geweest want hij luistert ineens miraculeus naar ons beiden.
Oh ja, meneer had ook honger want de speciale rojaal konijn brokken voor lever-kneuzen die meneer doorgaans alleen maar blieft MET vermenging van cupjes, werden nu droog gegeten hahahaha
Ja...daar krijg je honger van he?
Muis was van de rel want die voelde natuurlijk feilloos aan dat er stront aan de knikker was en die zuchtte net toen ik thuiskwam een paar keer heel diep en deed nog net niet de facepalm

met rollende ogen
Ondertussen is ze natuurlijk hartstikke blij dat haar stinkvriendje weer terug is hahahha
Ik ben nog even weer terug gegaan naar hardenberg, taartje eten en bijkletsen en ben nu net drie kwartier thuis
Rimpel zaagt de hele boswachterij om met zijn gesnurk, Muis blijft maar diep zuchten en is in coma gegaan en Maarten heeft een lekker tompouche opgegeten...
Den rust is wedergekeerd in huize weltevree
Ik denk erover om hem te leren afwassen...dan kan hij voor straf de corvee voor deze week gaan doen
de fucker