M'n man blijft erbij dat ze "Ewok" moet gaan heten en m'n dochter wilt "Bloom".
Alles wat ik roep wordt gelijk beantwoord met nee
Het is een Havanezer teefje, zwart/wit

Moderator: moderatorteam

Ook dat nog eens inderdaad!Meghan schreef:Dan zou ik er gewoon Bloem van maken![]()
Net zoals in de de disneyfilm Bambie. Dat stinkdiertje heet ook bloempje en is zwart/wit.
Hasel en Hazel?Nanna schreef:Dat is niks. Óf het wordt geassocieerd met Phil Bloom (die met haar blote tieten op tv kwam toen dat nog uiterst controversieel was), óf mensen denken dat je Bloem wel heel raar uitspreektesenhazel schreef: "Bloom".
Ewok wijs ik al helemaal van de hand. Domme mannenpraat.
Ik vind het meer een Hazel.
Ja, Hazel1 en Hazel2Nanna schreef:Dat is niks. Óf het wordt geassocieerd met Phil Bloom (die met haar blote tieten op tv kwam toen dat nog uiterst controversieel was), óf mensen denken dat je Bloem wel heel raar uitspreektesenhazel schreef: "Bloom".
Ewok wijs ik al helemaal van de hand. Domme mannenpraat.
Ik vind het meer een Hazel.

Zo heet het teefje uit mijn laatste nestjeMeghan schreef:Dan zou ik er gewoon Bloem van maken![]()
Net zoals in de de disneyfilm Bambie. Dat stinkdiertje heet ook bloempje en is zwart/wit.

TessaThomas schreef:Nootje
Ik heb een nootje: Cashewnootje. Er wordt inderdaad wel eens raar gekeken als ik haar roepMaltezers schreef:TessaThomas schreef:Nootje
Kijk dat is nou humor ik hoor jullie al roepen Hazel----------------Nootje en dan boos Hazelnootje komen jullie nou eens hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ha, je roept dus al hazelnootjeesenhazel schreef:Ewok lijkt het niet meer te gaan worden![]()
Nootje, zo noem ik m'n dochter (Noa)
Peanut hebben we ook al in de familie
Denk dat m'n dochter het gaat winnen en dat het Bloem wordt.
Maar we hebben nog 4 weken