Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
update 31 dec 2013
Staat jouw maatje er niet bij ? Laat het zo spoedig mogelijk weten...!
Ayla
Bas
biene
bindy
blits
Bo
Bommel
Bonha
Bonnie
bono
Boy
Buddy
Charley
chaya
Chica
chico
cinta
Chucky
Cosmo
Demi
Devel
diever
Dootje
Drazic
Ducky
Dydo
Elmo
esperanza
finn
Gaston
Gianni&Gina
Gila
gosse
Guinnie
izzy
jaron
job
kiefer
kiki
kira
Kita
Kwiebus
leo
Lotje
luca
Luka
Luna
maxi
mickey
Mika
murphy
Nessa
Niamh
Nora
nouschka
odin
osie
panda
pepsi
Petze
princess
quireste
Rana
Rataplan
Rex
rika
Rimpel
rinne roos
Rix
Saar
Sammy
sascha
scarlet
Sjakie&Timo
stein
tank
t-boy
theo
tsuki
willem
yla
zappa
Tsuki
Willem
xandorra
Yla
Zappa
Zazoe
totaal 88
Laatst gewijzigd door teckeltoos op 01 jan 2014 09:59, 12 keer totaal gewijzigd.
Wat ontzettend lief .
Net als vorig jaar ( Pitchoune ) zit ik er dit ook weer bij ( Layla ) en ik hoop dat het zo blijft want mijn ander oudje ( Happy, 13 j ) is niet zo best de laatste dagen ....
helaas moet ik mijn meissie ook hier neer zetten en ben bang dat ik er dit jaar nog een bij moet zetten ik hoop van niet maar met een hondje van 18,5 jr kan het elke dag gebeuren
g.vercoelen schreef:helaas moet ik mijn meissie ook hier neer zetten en ben bang dat ik er dit jaar nog een bij moet zetten ik hoop van niet maar met een hondje van 18,5 jr kan het elke dag gebeuren
Sammy 12-09-2002 15-06-2013
Ach jee, dit heb ik op de een of andere manier helemaal gemist. Alsnog veel sterkte gewenst. Ik hoop met je mee dat Scruffie je nog een hele tijd gezelschap mag houden.
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody In liefdevolle herinnering: Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
Fijn dat je het dit jaar weer wilt doen, ik vond het altijd heel bijzonder, mooi en emotioneel om te zien.
Helaas zit dit jaar mijn mooie man, mijn vriendje, er ook bij. Ik ga wat foto's zoeken van hem.
g.vercoelen schreef:helaas moet ik mijn meissie ook hier neer zetten en ben bang dat ik er dit jaar nog een bij moet zetten ik hoop van niet maar met een hondje van 18,5 jr kan het elke dag gebeuren
Sammy 12-09-2002 15-06-2013
Ach jee, dit heb ik op de een of andere manier helemaal gemist. Alsnog veel sterkte gewenst. Ik hoop met je mee dat Scruffie je nog een hele tijd gezelschap mag houden.
dank je wel ik hoop ook nog dat scruffie een tijdje bij me mag zijn
Vorig jaar kneep ik nog maar eens in mijn handen met het geluk dat ik Zazoe nog had.....
En dit jaar... Godver, we zitten erbij.
Totaal onverwacht en wat mis ik hem nog enorm.