Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Invasie van.......

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

mijn goldens
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 2

Invasie van.......

Ongelezen bericht door mijn goldens »

plezierbootjes en wildkampeerders!

Nu met dit mooie weer, moet ik echt kijken waar ik ga lopen.
In het Almbos bij de put zitten veel vissers hele dagen en nachten, wat tot resultaat leid dat er poep, etensresten en wat nog niet meer
in de bosjes ligt. Langs de Waal zitten ook veel vissers, al zijn die altijd wel wat vriendelijker. Hoe dat komt weet ik niet, maar het is zo.

Nu was het vanmorgen weer te doen om naar de fietsdijk te gaan. Halverwege hebben we dan een strandje, waar ze kunnen plonzen.
Maar ik moest ook opletten; aan de andere kant hadden ze gegierd. En daar wil ik die 2 niet naartoe hebben!
Storm sprong het hekje over en toen was ik eigenlijk te laat :ugh: .
Er lag een boot en er stond een tentje, stoelen, parasols. Hadden die mensen heel het strandje "ingenomen"!
Storm overal kijken, Hunter er achteraan. Mensen stonden te kijken; wat doen die honden daar????
En ik heb net gedaan of die boot, tent, stoelen en alles er niet was :pffff: .

10 minuten laten zwemmen, graven en spelen en we zijn weer gegaan. Die mensen waren niet blij, maar ja ik ook niet met hun :LOL:

Maar bij mijn in de buurt kom ik echt overal vissers, plezierbootjes en wildkampeerders tegen. Veel meer als vorig jaar.
Dus ik zei vanmorgen tegen de hondjes; het lijkt wel een invasie :lol1:

Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Re: Invasie van.......

Ongelezen bericht door M@scha »

ik woon in een toeristendorp en in de zomer is het inderdaad hink stap sprong over alles en iedereen heen
Afbeelding
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Man zei altijd "maar die brengen wel geld in het laatje" als ik weer eens venijnig tussen mijn tanden door "kuttoeristen" mompelde.
Inmiddels weet hij wat ik bedoel en heeft hij zijn mening richting mijn mening bijgesteld :LOL:
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Miranda schreef:Man zei altijd "maar die brengen wel geld in het laatje" als ik weer eens venijnig tussen mijn tanden door "kuttoeristen" mompelde.
Inmiddels weet hij wat ik bedoel en heeft hij zijn mening richting mijn mening bijgesteld :LOL:
van dit dus :LOL:
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Hier stikt het ook van de toeristen. Naar het bos gaan we of 's morgens of rond het avondeten.
Boodschappen doen in het dorp is ook niet het beste idee in de middag :LOL:
-Lilo-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje

Ongelezen bericht door -Lilo- »

Hier zijn de ijssel-uiterwaarden tegenwoordig ook bezet. Terwijl ik buiten de zomer altijd eenzaam en alleen loop te dolen. Hopelijk is het gauw weer rustig, vind er niks aan, haha.
DjockPuck
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Jack Russels

Ongelezen bericht door DjockPuck »

Tja .. het zijn wel de toeristen waar de middenstand het van hebben moet. Je kunt je overal wel aan ergeren. Maar ze brengen nog steeds geld in het laatje.
Leven en laten leven.
Groetjes Willy, Djock en Puck

Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

DjockPuck schreef:Tja .. het zijn wel de toeristen waar de middenstand het van hebben moet. Je kunt je overal wel aan ergeren. Maar ze brengen nog steeds geld in het laatje.
Leven en laten leven.

niet allemaal.. ik woon tussen de heuvels, die wielrenners komen alleen maar zo hard mogelijk langs! :engel:
Afbeelding
sas&Billy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Langharige dwergteckel

Ongelezen bericht door sas&Billy »

wildkampeerders die in de bosjes poepen lijken me verre van mensen die geld int laatje brengen. Die nemen alles mee van thuis, maken de boel stuk en vertrekken vervolgens weer om hun zooi achter te laten.
vissers net hetzelfde....
Maar binnenkort als de zon weer vertrekt naar Spanje hebben wij rust!
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

DjockPuck schreef:Tja .. het zijn wel de toeristen waar de middenstand het van hebben moet. Je kunt je overal wel aan ergeren. Maar ze brengen nog steeds geld in het laatje.
Leven en laten leven.

Ja, dat is zwart - wit heel leuk gezegd en ik ben het helemaal met je eens, maar het wordt een beetje lastig als een gros van de toeristen het WEL nodig vinden om dat leven-laten-leven principe totaal niet toe te passen als ze met hun te dikke reten in te kleine leggings rondlopen...
Jij hebt neem ik aan nog nooit jaar in jaar uit tussen de graaiende, snaaiende, schreeuwende en onbeschofte Hagenezen en Rotterdammers en Amsterdammers gelopen als je probeert je boodschappen te doen in je verder altijd rustige stadje?

Winkelpersoneel dat afgeblaft wordt, de gek aangestoken wordt, (ken juh me niet verstaan wijffie??? ik vraag tog om un broottt) je medeburgers die uitgelachen worden omdat men denkt dat de gemiddelde Oosterling toch niet gebekt genoeg is om adrem met een reactie te komen (en ze hebben nog gelijk ook trouwens, maar kleunen bij mij in elk geval flink mis in dat geval) en waarbij er dan weer zo'n bijdehantert midden op een terras tegen zijn buurman begint te blehren "oooohhh, kijk die meneer heeft coooooola besteld' inclusief Herman Finkers accent :roll: waarop dan het hele tafeltje in lachen uitbarst, god wat lollig :ugh:
Dienbladen vol met rotzooi op de tafel laten staan en dan je vrouw over haar klauwuh meppen als ze het toch op wil ruimen onder luid gebulder: "laat staan johhhh, daar hebben ze personeel voor"
En dan op de zaterdagavond even "locals" - oftewel; provinciale boertjes, uit hun tent lokken en de boel op stelten zetten

Het is een bepaald soort toerist dat graag rondhangt in de regio van Hardenberg hoor..
Ponypark Slagharen fans :engel: En laten dat nou niet de meest aangename toeristen zijn..

Ik woon tegenwoordig in Noord Drenthe en wat daar rondloopt is een HEEL ander soort toerist kan ik je vertellen...
Het is er bijna net zo druk als in Hardenberg en omstreken maar de rustzoekende, fietsende en wandelende toerist in Drenthe is een stuk beter te pruimen dan die lui die met een vakantie veiling aanbieding in een wigwam tent in Slagharen zitten.
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Ach hier is het alleen feest als je eens naar de stad wil bussen toeristen worden daar het hele jaar leeggegooid, gelukkig zit ik niet in hun route hier
Afbeelding
mijn goldens
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door mijn goldens »

Leven en laten leven.
Nou, ik erger me niet aan de toeristen, vissers e.d., maar wel aan het feit dat ze een rotzooi achter laten op de strandjes en bij het water.
En wat is ergeren???
Ik zie het, denk het mijne ervan en loop weer door......
En de mensen op de bootjes en vissers nemen alles van thuis mee, dus ik geloof niet dat de dorpjes in de buurt hier rijk van worden,
was het maar waar. Dan werden wij Monaco aan de Maas :mrgreen:
monique1963
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaniël en JR met een te groot ego

Ongelezen bericht door monique1963 »

niet allemaal.. ik woon tussen de heuvels, die wielrenners komen alleen maar zo hard mogelijk langs! :engel:[/quote]

Ach zolang het Nico en kornuiten maar niet zijn.... :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”