Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bitchfight Mies en Jet

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Aantal honden: 1

Bitchfight Mies en Jet

Ongelezen bericht door [Sandra] »

Vlogen Jet en Mies elkaar toch in de haren toen we op weg naar het bos waren :80:

Mijn liefste poedelmeisjes, hop, zo in een bitchfight! :schrik:

Jet kwam van een afstandje ons achterop gesneld en knalde tegen Mies aan, die Jet vervolgens op haar rug legde. Ik heb de laatste tijd wel vaker de indruk dat er tussen die twee iets gaande is, ik kan me voorstellen: Jet is twee jaar nu, begint misschien wat praatjes te krijgen en Mies die dat de kop indrukt. Ze kunnen dan zo bij elkaar staan, alsof er een soort woordenloze strijd tussen hun is, een soort psychologische krachtmeting. Klinkt wat dramatisch, ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet omschrijven. Mies is ook loops, misschien dat dat meespeelde?
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Re: Bitchfight Mies en Jet

Ongelezen bericht door gonnie »

De loopsheid kan best meespelen, hier zijn de lontjes ook wat korter tijdens de loopsheden van de dames.

Dat bij elkaar staan doen Tama en Nikkie als ik een van de twee alleen mee naar buiten heb genomen bij het binnenkomen moet er schijnbaar iets duidelijk gemaakt worden aan elkaar.
Tama en Nikkie zijn nestzusjes toen ik Nikkie terug kreeg wilde Nikkie weer de ranghoogste zijn zoals ze in het nest was maar dat pikte Tama niet.

Als het hier hommeles is is dat altijd tussen die twee, al is dat pas begonnen nadat hun moeder Bijou overleden was.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Jacan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jacan »

het zou goed kunnen komen dat ze loops is, hier kunnen de dames ook vrij weinig van elkaar hebben terwijl dat anders nooit geen problemen geeft buiten de loopsheid om
Afbeelding
Luna 25-11-2011 27-12-2017
Pool
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Pool »

Met de loopsheid, of net ervoor óf net erna was het hier regelmatig raak. Geloof mij, ongetwijfeld weet je dat zelf ook, dat hakt erin hoor. Ze vochten werkelijk als leeuwen, kreeg ze ook bijna niet uit elkaar, los laten was not done. Bloed, wondjes, mank lopen....de hele rataplan. Nu, laat ik het afkloppen, sinds de komst van Sterre(de 3e)is het tussen Floor en Fiene helemaal rustig. Overigens waren ze altijd heel gek op elkaar, oogjes en oortjes wassen, samen in een mand en ze kunnen echt niet zonder elkaar maar eens in de zoveel tijd klapten ze in elkaar. Nu laat Fiene nog wel eens zien dat zij echt de baas is en loopt op haar tenen met haar staart in de lucht naar Floor. Dan is het weer over.
[img][img] <b>Vóór</b>
Afbeelding
In vrijheid verbonden
[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door [Sandra] »

Dat moet haast, die loopsheid. Jet zit dus gewoon te grommen als Otto tegen Mies d'r achterpoot staat te rijen. Normaal is hij meer met Jet, stoeien enzo en taalt hij weinig naar Mies, maar nu is Jet toch echt d'r toyboy kwijt :LOL:
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Mies die houd wel van een beetje duidelijkheid en vooral als ze loops is. :cool2:
Maar ja je kerel zal maar een potje voetensex hebben recht voor je neus. :ugh:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”