Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Dit zou overigens zo familie van mijn paard kunnen zijn, exact dezelfde uitdrukking en blik in zijn / haar ogen!!
(is het vast niet hoor.. ik heb geen dressuurwonder )
Inge O schreef:valt gelukkig wel mee qua 'geweld', mooi !
Ik bedoelde ook niet geweld vanuit de ruiters, maar doelde op de krachtpatsers van paarden.
snapte ik wel, maar omdat je dat (grapje!) dubbel kunt opvatten wilde ik even benadrukken dat het er heel rustig uitzag allemaal.
Het viel me ook op hoor, dat er niet enorm geplukt en getrokken werd. Zag regelmatig de stangteugel loshangen bij verschillende ruiters, en er waren er ook die op dit hoge niveau gewoon met een trens reden.
Dit zou overigens zo familie van mijn paard kunnen zijn, exact dezelfde uitdrukking en blik in zijn / haar ogen!!
(is het vast niet hoor.. ik heb geen dressuurwonder
(is het vast niet hoor.. ik heb geen dressuurwonder
Dit is hetzelfde paard, maar dan in actie:
Prachtig dier!!
Heb je enig idee wie de ruiter is of hoe het paard heet?