Ook haar tuigje breekt de haren af, alleen dan niet in de nek
Per dag loopt ze hooguit een half uurtje met halsband om, de rest van de tijd los en zonder halsband. Wie heeft er een idee?
Moderator: moderatorteam
Die breken helaas het haar af, Zowel die van Marjoleine als de hunter lijnen helaas...Hailfall schreef:Gewoon een jachtlijn misschien? Zo'n zachte die Marjoleine verkocht of moet het persee een halsband zijn?

Hebben ze die in maatje minihond? Ze heeft een nekje van 31 cm omtrekrenee-uk schreef:een slipketting met grove schakels, die gebruikte ik om dezelfde reden bij mijn duitsers.
hoeft niet op slip hoor, als je de riem aan de andere ring vastmaakt staat ie op stop en is het net een gewone halsband, maar dan van metaal ipv leer of nylon.

dat weet ik nietMachie schreef:Hebben ze die in maatje minihond? Ze heeft een nekje van 31 cm omtrekrenee-uk schreef:een slipketting met grove schakels, die gebruikte ik om dezelfde reden bij mijn duitsers.
hoeft niet op slip hoor, als je de riem aan de andere ring vastmaakt staat ie op stop en is het net een gewone halsband, maar dan van metaal ipv leer of nylon.

@Dee, je bedoelt May denk ikDee schreef:O ik vergeet steeds haar naam![]()
Die mevrouw die van die heel mooie halsbanden maakt, die desgewenst aan de binnenkant zacht zijn. Staan vaak heel mooi bij Podenco's.
Ik heb haar site gezien op dit forum. Iemand weet dit vast wel als ze dit lezen![]()
Is Csiva al klaar met groeien?
Figo's haren braken ook steeds af. Nu heb ik al een hele tijd een stoffen halsband uit de aanbiedingbak bij de de dierenwinkel, voor €2,50.
Als het niet slipt, zou het toch niet afbreken?
May?Dee schreef:O ik vergeet steeds haar naam![]()
Die mevrouw die van die heel mooie halsbanden maakt, die desgewenst aan de binnenkant zacht zijn. Staan vaak heel mooi bij Podenco's.
Ik heb haar site gezien op dit forum. Iemand weet dit vast wel als ze dit lezen![]()
Figo's haren braken ook steeds af. Nu heb ik al een hele tijd een stoffen halsband uit de aanbiedingbak bij de de dierenwinkel, voor €2,50.
Als het niet slipt, zou het toch niet afbreken?

Ik denk het wel jaCanecorsosultan schreef:@Dee, je bedoelt May denk ikDee schreef:O ik vergeet steeds haar naam![]()
Als het niet slipt, zou het toch niet afbreken?Hele fijne zacht leren halsbanden. Super kwaliteit en de honden hier dragen ze heel graag.
Bij Fien niet.Machie schreef:Die breken helaas het haar af, Zowel die van Marjoleine als de hunter lijnen helaas...Hailfall schreef:Gewoon een jachtlijn misschien? Zo'n zachte die Marjoleine verkocht of moet het persee een halsband zijn?

Deze zijn mooi! Handig ook. En inderdaad na even zoeken niet heel makkelijk te krijgen.gyanty schreef:Ik ben helemaal blij met mijn Cinch-it halsband van petsafe. Soort plastic halsbanden. Kay heeft sindsdien eigenlijk dag en nacht de halsband om. Zijn wel een kleine 12 euro, maar vind ze ideaal. Helaas niet meer overal zo goed verkrijgbaar, maar wil er dus ook nog 1 voor Norah
http://www.antiblaf.nl/petsafe-cinchit- ... p-416.html*Esther schreef:Deze zijn mooi! Handig ook. En inderdaad na even zoeken niet heel makkelijk te krijgen.gyanty schreef:Ik ben helemaal blij met mijn Cinch-it halsband van petsafe. Soort plastic halsbanden. Kay heeft sindsdien eigenlijk dag en nacht de halsband om. Zijn wel een kleine 12 euro, maar vind ze ideaal. Helaas niet meer overal zo goed verkrijgbaar, maar wil er dus ook nog 1 voor Norah

Hier ook zo'n fleece halsbandje voor Sproet. Zit erg fijn.Hutsje schreef:ik heb een fleecehalsbandje laten maken door marleen, voor peer, ideaal
Hier hetzelfde bij Melanie ( Maltezer ) altijd haar dat afgebroken was totdat ik ben over gegaan tot de halfcheck ook van half leer half ketting. Perfect geen haren meer die afbreken of er tussen blijven steken.ZaZa schreef:Met ZaZa precies hetzelfde, nu heb ik een half-check van leer en dan vrij breed en haar haren zijn weer netjes aangegroeid.