Wat een hitte met die dekking zeg

Moderator: moderatorteam
Marjoleine schreef:Is ie een sable? Want ik kan niks zien zo, dat snap je
Nanna schreef:
Foto's geplaatst voor Smieszka
Ik ookNanna schreef:Ik vind de teef mooierRheezerhof schreef:Mooie reu.
Nou, precies.Nanna schreef:The wiry, shaggy coat is rough to the touch on the head, body and legs and longer over the eyes and under the jaw. Coat colors include gray, brindle, red, black, pure white or fawn, with gray being the most common.Smieszka1 schreef: Nee we hebben geen sable bij ieren.
Ik weet niet wat jij denk dat sable is, maar fawn IS dus sableSmieszka1 schreef:Fawn bestaat ook, blond, zwart enz. Geen sable
De reu is op de foto nog erg jong, de teef is op de foto volwassen. Zal een betere foto van hem maken
hahaSmieszka1 schreef:Ja thanks!!
Ik wilde ook nog normale foto's van reu en teef plaatsen maar die zijn blijkbaar te groot en ik snap nog steeds niet hoe dat dan anders moet...dom!!
Marjoleine schreef:Ik weet niet wat jij denk dat sable is, maar fawn IS dus sableSmieszka1 schreef:Fawn bestaat ook, blond, zwart enz. Geen sable
De reu is op de foto nog erg jong, de teef is op de foto volwassen. Zal een betere foto van hem maken
Dit dus:
Het wordt bij heel veel rassen fawn genoemd, hoor.Smieszka1 schreef:Whaaaaaaaahahaha echt?????? Nou serieus nooit geweten. Dit wordt altijd fawn genoemd bij de ieren. Thanks!! Weer wat geleerd![]()
![]()
![]()
mariabel schreef:Oh spannend.. ik ontmoet nu regelmatig Ieren als ik met mijn honden loop. Prachtige honden zijn het..
Ik vind de teef ook erg mooi..
Die onderste is dus een teef, ik dacht eigenlijk een reu, maar wat is dat dan bij haar linker achter poot, het lijken wel twee ballen?Smieszka1 schreef:Nanna schreef:
Dank je wel![]()
![]()
![]()
De bovenste is de reu (Faelin, mijn importreu uit Servie), de onderste de teef(Neala, bij ons geboren 3,5 jaar geleden).
Bink2009 schreef:Sinds ik er een paar ontmoet heb vind ik ze erg leuk!!
Die onderste is dus een teef, ik dacht eigenlijk een reu, maar wat is dat dan bij haar linker achter poot, het lijken wel twee ballen?Smieszka1 schreef:Nanna schreef:
Dank je wel![]()
![]()
![]()
De bovenste is de reu (Faelin, mijn importreu uit Servie), de onderste de teef(Neala, bij ons geboren 3,5 jaar geleden).