plassen plassen en nog eens plassen. Zonet heeft ze bij man Peter op schoot geplast.
Ze drinkt normaal maar eet weinig en wel allert. De vulva is schoon. Moet ik mij zorgen maken of is dit aandachttrekkerij
Herkent iemand dit
Moderator: moderatorteam
Wel heel stellig, want de mijne kan het eten niet blieven of gewoon een dag minder zin hebben, zeker met deze warmte.silvester schreef:Als honden niet eten of slecht eten, zijn ze ziek!
Dit heeft dus niets met opvoeding/stress/aandachttrekkerij van doen, ga dus naar een dierenarts!

Er is een onderzoek (is dacht ik zelfs op facebook gepost) waar uit blijkt dat honden die slecht of niet eten simpelweg ziek zijn.Bmamavan2 schreef:Wel heel stellig, want de mijne kan het eten niet blieven of gewoon een dag minder zin hebben, zeker met deze warmte.silvester schreef:Als honden niet eten of slecht eten, zijn ze ziek!
Dit heeft dus niets met opvoeding/stress/aandachttrekkerij van doen, ga dus naar een dierenarts!
Laat mijn hond ook wel eens een keer vasten, kan hij echt wel tegen.
het plassen kan te maken hebben met een naderende loopsheid maar ook met een blaasontsteking of iets aan de nieren.
Zou toch een plasje opvangen en het even laten checken.
Reuen die een loopse teef in de buurt hebben kunnen ook dagenlang slecht of niet eten. Een hond kan dat op kilometer afstand nog ruiken. Wij hadden regelmatig reu eigenaren die verontrust op de praktijk kwamen omdat hun hond niet at. Na lichamelijk onderzoek leek er niks aan de hand te zijn. Na buurtonderzoek bleek het vaak dat er idd een loopse teef in de buurt was. Sommige reuen zijn daar blijkbaar erg gevoelig voor, maar dat heeft niks met ziek zijn te maken.silvester schreef:Als honden niet eten of slecht eten, zijn ze ziek!