Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Levensgevaarlijk, die jachthonden!
Moderator: moderatorteam
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Levensgevaarlijk, die jachthonden!
Kwam daarnet tijdens het laatste rondje met mijn levensgevaarlijke jachthond twee grote Helden tegen; ze zaten bij een bushalte te wachten en nadat ze me ontwaarden bleef de ene verstiijfd zitten en de andere nam een spurt richting grote bloembak die op een paar meter afstand stond. De bak tussen mij en zichzelf houdend en zijn argusogen vooral op Kiki gericht

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
kleine2758
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Weimaraner, DuitserXMechel, Mechelse Herder
- Aantal honden: 3
Re: Levensgevaarlijk, die jachthonden!
Haha, arme helden.
Wie weet zagen ze je hond voor een drugshond aan?
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Welnee ze waren gewoon doodsbang en overreageerden.kleine2758 schreef:Haha, arme helden.

-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Ik had een keer dat een bouwvakker bang was voor Sadie. Kwam de lift uit in een flat, ging Sadie wegbrengen en op de galerij waren 2 mannen aan het werk. Ene riep al naar de ander:komt een hond aan!! Hij helemaal bang en tegen de kant aan..Sadie was toen nog een pup

- marian*
- Erelid
- Contacteer:
_Inge_ schreef:![]()
Ik had een keer dat een bouwvakker bang was voor Sadie. Kwam de lift uit in een flat, ging Sadie wegbrengen en op de galerij waren 2 mannen aan het werk. Ene riep al naar de ander:komt een hond aan!! Hij helemaal bang en tegen de kant aan..Sadie was toen nog een pupze is nu zelfs maar rond de 37cm hoog. Zo eng! Hij vroeg nog: Bijt ze??
Normaal ben ik trouwens erg van bang is bang en daar hou je rekening mee, maar dit waren 2 nogal macho-achtige figuren die ter plekke veranderden in watjes.

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
kleine2758 schreef:Haha, arme helden.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
- Aantal honden: 2
Het is wat die angsthazen.
Bij mij rende ooit een kennis rond de tafel met mijn cairn er achter aan, ondertussen schreeuwend "ik heb blote benen". Gierend van het lachen probeerde ik mijn hond te pakken, die het een prachtig spelletje vond dus ook niet van plan was om er mee te stoppen. Buiten dat die man bang voor honden bleek te zijn, vond hij het vooral eng als een hond aan zijn blote benen zou komen.
Bij mij rende ooit een kennis rond de tafel met mijn cairn er achter aan, ondertussen schreeuwend "ik heb blote benen". Gierend van het lachen probeerde ik mijn hond te pakken, die het een prachtig spelletje vond dus ook niet van plan was om er mee te stoppen. Buiten dat die man bang voor honden bleek te zijn, vond hij het vooral eng als een hond aan zijn blote benen zou komen.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
-
Pakdebal
marian* schreef:Welnee ze waren gewoon doodsbang en overreageerden.kleine2758 schreef:Haha, arme helden.
voor allochtonen zijn honden vieze beesten , en mogen niet aangeraakt of dichtbij komen, misschien was het dat ?
ik maak dat nog steeds mee , in een allochtoonse stad als Den Haag .
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Weet ik, maar dit waren Aziaten.Pakdebal schreef:marian* schreef:Welnee ze waren gewoon doodsbang en overreageerden.kleine2758 schreef:Haha, arme helden.
voor allochtonen zijn honden vieze beesten , en mogen niet aangeraakt of dichtbij komen, misschien was het dat ?

- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Dat is wel alles over 1 kam scheren hoor.....Pakdebal schreef:marian* schreef:Welnee ze waren gewoon doodsbang en overreageerden.kleine2758 schreef:Haha, arme helden.

-
Jane Doe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire Terrier
- Aantal honden: 3
Dood eng natuurlijk ook zo'n hond
Hier hebben mijn ouders eens op Kyra gepast, zelf hebben ze 2 Jack Russels
Toen een vriend van mijn ouders lootjes kwam verkopen en mijn moeder de deur open deed en haar honden blaffend op hem af kwamen, groette hij de hondjes van mijn ouders met: Hey stoere pitbulls
En toen kwam Kyra er achteraan, helemaal krom lopend van het kwispelen en totaal niet blaffend en toen zette hij het op een lopen en bleef om het hoekje staan kijken
Hij is trouwens wel komen terug lopen en heeft toen kennis gemaakt met Kyra en toen was het ook helemaal goed, hij had het gewoon niet verwacht
Hier hebben mijn ouders eens op Kyra gepast, zelf hebben ze 2 Jack Russels
Toen een vriend van mijn ouders lootjes kwam verkopen en mijn moeder de deur open deed en haar honden blaffend op hem af kwamen, groette hij de hondjes van mijn ouders met: Hey stoere pitbulls
En toen kwam Kyra er achteraan, helemaal krom lopend van het kwispelen en totaal niet blaffend en toen zette hij het op een lopen en bleef om het hoekje staan kijken
Hij is trouwens wel komen terug lopen en heeft toen kennis gemaakt met Kyra en toen was het ook helemaal goed, hij had het gewoon niet verwacht

- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Nanna schreef:Je zou juist zeggen dat die wel tuk zouden zijn op een lekker lapje hondenvleesmarian* schreef: dit waren Aziaten.
Uitzondering bevestigt de regel