het leek er in eerste instantie op dat ze een virusje had, al had ik toen al kromme tenen, op zo'n hoge leeftijd is een virus ook al eng
Oos kreeg een AB kuur en na een paar dagen knapte ze helemaal op en mevrouw stond weer te drammen om haar ochtend wandeling
maar dat was van korte duur weer werd ze ziek, we hebben een uitgebreid bloed en urine onderzoek laten doen en het enige wat daar uit kwam was dat er ergens een ontsteking moest zitten, weer AB gekregen maar nu haalde dat niets uit
van het weekend ging het steeds slechter ze sliep alleen nog maar en werd kortademig toen ik zondag in haar oogjes keek wist ik dat het genoeg was
mijn hart gilde keihard nee maar mijn verstand wist beter leven mag geen lijden worden
maandagochtend is de DA gekomen en om 10 uur sliep Osi heel vredig in haar eigen mand in met ons en Sanja en Femie dicht tegen haar aan
Sanja en Femie hebben nog een uur bij haar gelegen en haar helemaal gewassen
vanmorgen hebben we haar as opgehaald en ze staat nu samen met Elmo in de kast en ooit als ik er aan toe ben strooien we ze samen uit
We zijn enorm dankbaar dat Oos zo'n geweldig mooie leeftijd heeft mogen halen
maar mijn god wat mis ik mijn meisje, mijn allesie mijn wereldwijfie
11 jaar lang wij samen we konden elkaars gedachten lezen
dag mijn lieve moppie dag mijn allesie
het is goed zo, alleen weet ik nog even niet hoe ik zonder jou verder moet........