Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Erkemederstrand
Moderator: moderatorteam
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
- Aantal honden: 1
Erkemederstrand
Iemand hier onlangs nog geweest met de hond (en) en is het er erg druk nu of is het wel te doen en heb je ruimte? Houden mensen hun honden wat bij zich bv...
Ik wil er graag heen, ben er eerder geweest toen het rustig was in het voorjaar. Wat mensen is gezellig natuurlijk maar een volle bak hoeven wij niet...
Ik wil er graag heen, ben er eerder geweest toen het rustig was in het voorjaar. Wat mensen is gezellig natuurlijk maar een volle bak hoeven wij niet...
-
Safari
Re: Erkemederstrand
Ik kan het mis hebben hoor maar volgens mij is het niet alleen een hondenstrand maar ook dagrecreatie. Ik denk dat het nu redelijk vol zit met zonaanbidders en gezinnen met kinderen, al dan niet methond. Als ik nu zelf die kant op zou gaan dan pas na 19.00 uur.
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Het is nu hoogseizoen dus zal wel vrij druk zijn. Net als bij alle losloopgebieden luisteren lang niet alle honden even goed en zijn ook lang niet alle honden even gediend van andere honden in hun zone... Met onze intacte en wat onzekere reu was dat geen succes, ook niet na 19:00 uur 's avonds helaas.
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Makso's Stars op Facebook
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
- Aantal honden: 1
Okay geen Erkemederstrand dus met mijn stoere intacte reu...
- Wiets
- Actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
Ben vorige week zondag geweest, en ook al is het groot zat (1,5 km) overal zit wel iemand. Wij waren met de boot dus kon vanaf het water wel een redelijk rustig
plekje zoeken. En de honden lopen wel overal....ging over het algemeen goed. Maar als je een wat minder sociale of stoere of onzekere of whatever hond hebt zit je echt niet
relaxed. Er komen ook steeds mensen en honden langs die een rondje lopen dus er is continue wisseling van de wacht zeg maar....
plekje zoeken. En de honden lopen wel overal....ging over het algemeen goed. Maar als je een wat minder sociale of stoere of onzekere of whatever hond hebt zit je echt niet
relaxed. Er komen ook steeds mensen en honden langs die een rondje lopen dus er is continue wisseling van de wacht zeg maar....
Groeten Wietske, Jody & Badu

- *tweety*
- Zeer actief
Als je gaat kan je het beste rond etenstijd gaan, tussen 17.00 en 19.00 dan is het op zijn rustigst.
En als je met de auto komt, moet je de hele weg uitrijden tot aan het einde bij de bocht.
Daar is het op het strand ook het rustigste!
Dat zijn de tijden die ik hier altijd uitkies en dan is het best te doen.
Ik heb ook een volle reu en nooit wat aan de hand gehad daar.
En als je met de auto komt, moet je de hele weg uitrijden tot aan het einde bij de bocht.
Daar is het op het strand ook het rustigste!
Dat zijn de tijden die ik hier altijd uitkies en dan is het best te doen.
Ik heb ook een volle reu en nooit wat aan de hand gehad daar.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
van de week nog geweest en het is niet heel erg druk, maar overal lopen wel honden en zitten wat mensen
de honden lopen gewoon vrij over het strand, dus worden niet bij de baas gehouden nee.
het parkeren is wel iets duurder geworden, van 4,- naar 5,-
de honden lopen gewoon vrij over het strand, dus worden niet bij de baas gehouden nee.
het parkeren is wel iets duurder geworden, van 4,- naar 5,-