Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Tara schreef:Gaaf Jip. Wij hebben eindelijk ook vogeltjes!
Wat zeg ik? Wij hebben hartstikke veel huismussen, en volgens mij heb ik zelfs een paar heggenmussen gezien.
Ook hebben we koolmeesjes en merels, en ze weten inmiddels allemaal onze tuin te vinden omdat ik voersilootjes in kraaibestendige kooitjes heb opgehangen.
Ik heb net de insectensnacks en de energymix opgemaakt in de ruifjes, en ga morgen weer even nieuw halen bij de vogelbescherming.
Ik zit daar zo van te genieten, al dat gefladder in mijn tuin.
Wat de mussen knoeien komen de kauwen dan weer opruimen, en af en toe landt er zo'n verstandelijk beperkte bosduif in de tuin die mijn jonge hond er dan (oh joy!!! ) uit mag jagen.
Het is zo ontzettend leuk!
Leuk he, ik geniet er ook elke dag van, van de vogels en de de eekhoorntjes en nu ook nog baby konijntjes
Het is alleen jammer dat het zulk uien weer is, heb mijn winterjas weer aan
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Prachtig om te zien! Ik kan er ook urenlang naar kijken; hier wandelen hele hordes mussen de caviastal binnen om eens op hun gemak hun buik rond te eten...daarna gaan ze in het fonteintje in de tuin lekker badderen. De mussenpopulatie heeft hier dan ook enorm toegenomen sinds wij hier wonen, ze hebben hier een leven als God in Frankrijk