Met deze hitte wandelend naar de DA, is een minuut of 15, dus goed te doen. Zoveel mogelijk schaduw opgezocht, maar ze leek er niet veel moeite mee te hebben.
Daar aangekomen ging ze op haar gemak rond zitten kijken in de wachtkamer, ik had verwacht dat ze toch wel zou hijgen, maar niet dus.
En toen naar binnen.
De DA was zeer te spreken over haar, en vooral het gebit. Ze vroeg wat voor vreemds ik ze vandaag had gevoerd.
Ze weet dat ik vers voer, en af en toe wat barf, en vind dat maar vreemd. Maar goed, ze trok een gek gezicht toen ik zei dat ze een runderstrot op had, en zei dat zij toch wel blij was met haar elektrische tandenborstel, ipv een runderstrot.
En toen haar hart.
Tja, daar valt niet zoveel over te zeggen. Ik heb zelf ook even geluisterd, en het is net of je een ademhaling hoort, in plaats van een hart.
Ter vergelijking Pippi (die was ook mee) even beluisterd, en die klonk zoals een hart moet klinken. Wat een verschil zeg!
Ze vindt het erg vreemd dat Bleza nooit een flauwte heeft, of überhaupt klachten vertoond. Ook nu met de warmte lijkt ze nergens last van te hebben. Ze is iets minder druk, maar dat is ook niet zo gek.
Het is gewoon een heel bijzonder hondje.
Op naar de volgende APK volgend jaar! Als ze zo door blijft gaan dan komt dat wel goed.

.