z'n hoofd heeft. Ook nog zo'n opmerking: "Tja, dat hebben ze nou eenmaal, dus dat moet je er maar bij nemen.
Ik was gewoon ff spraakloos (dat is zeldzaam voor mij
Krijg gewoon medelijden als ik zo'n hondje zie lopen
Moderator: moderatorteam
esenhazel schreef:Kwam toevallig vanmorgen een man tegen met een Cavalier. Stond gewoon ff leuk te vertellen dat z'n hond last van
z'n hoofd heeft. Ook nog zo'n opmerking: "Tja, dat hebben ze nou eenmaal, dus dat moet je er maar bij nemen."
Ik was gewoon ff spraakloos (dat is zeldzaam voor mij)
Krijg gewoon medelijden als ik zo'n hondje zie lopen
oja, die zie ik ook vaak huppen. Aangezien Hazel Patella heeft gehad, herken ik dat hupje nu wel en dan zeggen ze nogLongFields schreef:
![]()
Dit is nog veel erger dan de Jack Hussell/Russell eigenaren die beweren dat het huppen op drie pootjes (ten gevolge van een te los zittend knieschijfje) van hun hondje bij het ras hoort...
Mij ook, vandaar mijn reactie.esenhazel schreef:oja, die zie ik ook vaak huppen. Aangezien Hazel Patella heeft gehad, herken ik dat hupje nu wel en dan zeggen ze nogLongFields schreef:
![]()
Dit is nog veel erger dan de Jack Hussell/Russell eigenaren die beweren dat het huppen op drie pootjes (ten gevolge van een te los zittend knieschijfje) van hun hondje bij het ras hoort...
dat het gewoon een tik is![]()
Maar altijd pijn in je hoofd lijkt me toch erger
LongFields schreef: Mij ook, vandaar mijn reactie.