Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik kom regelmatig langs een wei waar een veulen loopt met een beste aparte kleur. Het veulen (merrie) is, wat ik noem, muisgrijs met zwarte manen en staart. Moeders is gewoon bruin met zwarte manen en staart.
Ik vraag me af hoe je deze kleur noemt en welke kleur pappa heeft om dit resultaat te krijgen.
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Daar ga ik zo maar vanuit. Jonge dieren zijn soms net toverballen .
Ik heb verder niks met dit veulen, maar ze valt me op en niet alleen vanwege haar kleur. Het is een leuk, alert ding. Nieuwsgierig maar ook steun zoekend als ze iets vreemds ziet. De andere veulens in de wei zijn wat gematigder.
Ik vraag me wel af hoe het kan dat uit een bruine merrie een veulen komt met deze kleur. Pappa zal dan wel zijn kleur vererven.
Ik ben gewoon benieuwd naar die kleurvererving .
ja dat heb je maar deze (het veulen) vind ik nog niet valkkleurig.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
als je op de kleur klikt kom je informatie tegen over de vererving ed
Bedankt .
Ik hoop dat ik dit veulen nog een poosje kan volgen om te zien hoe haar kleur zich ontwikkeld. Op dit moment is ze echt muisgrijs, zonder bruine gloed oid.
Zo'n curly horse hadden wij vroeger in de buurt staan, vond het altijd net of die ziek was haha, veel later kwam ik erachter dat het een ras was
cloris schreef:Zo'n curly horse hadden wij vroeger in de buurt staan, vond het altijd net of die ziek was haha, veel later kwam ik erachter dat het een ras was
Agos, dat paard heeft vast de ziekte van Cushing....
Ik vind zo'n krullenpaard echt niet aantrekkelijk om te zien, en dat terwijl ik best van krullen houd, maar dan bij honden.
Ze schijnen geschikt te zijn voor mensen die normaal gesproken allergisch zijn voor de vacht van paarden.
cloris schreef:Zo'n curly horse hadden wij vroeger in de buurt staan, vond het altijd net of die ziek was haha, veel later kwam ik erachter dat het een ras was
Agos, dat paard heeft vast de ziekte van Cushing....
Ik vind zo'n krullenpaard echt niet aantrekkelijk om te zien, en dat terwijl ik best van krullen houd, maar dan bij honden.
Ze schijnen geschikt te zijn voor mensen die normaal gesproken allergisch zijn voor de vacht van paarden.
Joh toen kenden wij het bestaan van Cushing nog niet eens haha het zag er gewoon, in onze ogen, niet normaal uit haha die man helemaal trots op zijn zeldzame paard en een stel pennymeisjes die vragen of het paard oud en ziek is