Ik heb al jaren gerbils, maar wilde gewoon even wat foto's showen voor degene die dat leuk vinden.
Een jaar terug heb ik twee gerbilzusjes bij een fokker gehaald, Amy en Fay. Helaas zijn ze een paar weken terug flink gaan vechten, helaas konden ze ook niet meer bij elkaar
Dus besloten om allebei maar een nieuw vriendinnetje te geven, en ach, een extra koppeltje gerbils kan er ook nog wel bij. Mijn zusjes zijn blij, hebben ze weer wat om te verzorgen
Als eerst heb ik Amy opgehaald met haar nieuwe vriendinnetje Luna. Amy is de zwartgevlekte gerbil, Luna de blauwvos (grijzige gerbil).

Een heel druk en energiek koppel. Niet zo handig als ze in een meterbak zitten en je probeert ze tam te maken, ze hebben voor alles aandacht behalve voor mij
En eindelijk kon ik na 3 weken ook Fay ophalen. Fay was een heel lastig geval, de fokker heeft haar aan diverse gerbils geprobeerd te koppelen maar eindelijk bij de 3e gerbil was het gelukt! Nu is het Fay en Appeltje

Raad u maar, wie is wie?

Ja, ze lijken dus erg veel op elkaar

Dit is de bak van Fay en Appeltje. Hij is nu nog leeg omdat we rustig gaan opbouwen met speeltjes toevoegen, ik wil niet te snel gaan met de koppeling en het was op aanraden van de fokker, om te voorkomen dat Fay weer naar gaat doen. Maar tot nu toe gaat het erg goed, het is een heel aanhankelijk koppeltje. Fay een stuk rustiger dan Appeltje, die rent het hele hok door.
Ik denk dat ik van de week weer een zooi foto's ga maken, wellicht dat ik die hier in dit topic ook weer plaats
Groetjes!