Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Spierpijn
Moderator: moderatorteam
- Jeffy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
- Aantal honden: 2
Spierpijn
Afgelopen zondag zijn Anthira en ik in Dordrecht geweest om te wandelen met haar zusje Snow en broertje Buddy ( Hier zijn de foto's te zien) Het was echt een supermiddag
We kwamen binnen en Anthira en Snow gingen gelijk spelen en racen door het huis en de tuin. Even later toen hun broertje Buddy er ook was gingen ze met z'n drieën aan de gang. Na een snel glaasje drinken zijn we maar snel naar buiten gegaan om lekker te wandelen. En een lol dat ze hebben gehad
We hebben zo'n twee uur gelopen waarvan we natuurlijk ook regelmatig stil hebben gestaan om wat foto's te maken. Toen we weer bij het huis van Snow kwamen dachten we dat ze wel wat moeier zouden zijn. Dat viel tegen
Vooral Snow en Anthira hebben nog heerlijk geravot. In de auto naar huis heeft Anthira heerlijk geslapen
Thuis ook. De volgende dag was ze wel heel rustig. Ze liep als een oud wijf
Spierpijn! We hebben maar een kort rondje door het bos gesjokt en verder maar lekker rustig aan gedaan. Vandaag kon ze er weer helemaal tegenaan gelukkig 
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Re: Spierpijn
Fijn dat ze zo heeft mogen genieten van broer en zus. Je foto's zijn ook heerlijk om te zien.
Tja dan de volgende dagen maar even kalmpies aan doen. Het is het waard geweest denk ik. Niet leuk natuurlijk, om te zien, als baasje.
Figo's eerste ontmoeting met een van zijn zussen ging helemaal niet zoals we gehoopt hadden. Zus moest niks van hem weten.
Figo wou spelen, zij wou echt geen contact.
Tja dan de volgende dagen maar even kalmpies aan doen. Het is het waard geweest denk ik. Niet leuk natuurlijk, om te zien, als baasje.
Figo's eerste ontmoeting met een van zijn zussen ging helemaal niet zoals we gehoopt hadden. Zus moest niks van hem weten.
Figo wou spelen, zij wou echt geen contact.
- Jeffy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
Het was het zeker waard
En een dagje rustig aan had ik al wel ingecalculeerd dus ach.
Jammer dat Figo's zus niks van hem wilde weten. Lastige dames ook altijd

Jammer dat Figo's zus niks van hem wilde weten. Lastige dames ook altijd
- pinguin20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): leonberger
- Aantal honden: 1
Heerlijk als ze zo kunnen genieten, maar fijn dat de spierpijn al weer weg is. Heb de foto's even gekeken en wat leuk die drie witjes bij elkaar, ziet eruit als een heerlijke middag!
Dag lieve Ayla 11-7-2011 ~ 27-3-2013, voor altijd in mijn hart