kwas op google wat aan zoeken achter filmpjes van honden die slecht lopen
dit omdat ik het raar blijf vinden dat schelsey haar gang zo raar is en slechter met de week word
vond wobbler en als ik haar zo zie gaan en die filmjes bekijk lijkt het daar erg op
dat zwabberen vanachter en onregelmatig stappen alsook dat haar voorpoten dit ook soms hebben, onregelmatig neerzetten, alleen heeft zij wel pijn en is na 300 meter al erg moe
iemand een hond met deze ziekte en hebben jullie daar toevallig ook filmpjes van, voor ik het aan dierenarts voorleg wil ik zeker zijn
durf bijna niet meer bellen want blijf maar tegen haar zagen of het toch niets anders kan zijn
ze is al oud en wil haar niet meer lastig vallen met onderzoeken, maar ik vind dat ze niet loopt als een hond met spondylose zoals dierenarts zei dat ze had( gezien op foto)
men gevoel zegt dat er meer aan de hand is
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wobbler
Moderator: moderatorteam
- schelsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
- Aantal honden: 3
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 2
Re: wobbler
Waarom vraag je dan niet een second opinion aan bij een andere dierenarts? Wellicht dat die tot dezelfde conclusie komt of dat die inderdaad iets geheel anders concludeert.
Dan is het wellicht iets makkelijker te accepteren?
- schelsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
- Aantal honden: 3
Heb ik al gedaan, ze zeiden eerst hernia, 2 verschillende dierenartsen, maar daarna is ook spondyloseIcecold81 schreef:Waarom vraag je dan niet een second opinion aan bij een andere dierenarts? Wellicht dat die tot dezelfde conclusie komt of dat die inderdaad iets geheel anders concludeert.
gevonden, hernia hebben ze niet gevonden, toch blijft ze elke week meer achteruit gaan
tis natuurlijk een oude hond, maar vind het erg moeilijk te aanvaarden dat het voorbij is voor haar.
2 maanden terug kon ze nog iets wandelen, nu gewoon niet meer, ze blijft achteruit gaan en vind dit erg raar, zelfs is huis lukt het nog met mate, wat daarvoor nog wel goed kon.
omdat ze niet meer in de wagen wil is het ook moeilijk haar nog ergens heen te brengen, kan haar
wel onder dwang in de wagen zetten, maar ze vind dit echt niet leuk, waarschijnlijk doet de hobbels op de weg haar te veel pijn.
ik zal anders eens naar de vorige dierenarts bellen, die van de 2 de opinie
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 2
Ja als het zo slecht gaat zou ik er in elk geval weer naar toegaan om te kijken wat er evt. aan verlichting of verder onderzoek mogelijk is en ik zou gewoon vragen of dat wobbler dan zou kunnen. Wie niet vraagt...