niet mijn favo manier van wakker worden moet ik zeggen, maar gelukkig heeft ze het netjes in een hoekje op het laminaat gedaan en niet op haar of mijn bed, dus het was ook nogal gauw weer opgeruimd.
gewapend met kaas in kleine stukjes zijn we naar het grote veld gegaan, daar is het altijd nogal rustig en dat leek me wel prettig voor het 'belonen met kaas' experiment.
het duurde even voordat ze doorhad dat er nogal wat lekkers bij me te halen was, maar toen het dubbeltje eenmaal viel ging het eigenlijk wel goed.
ze komt in elk geval, al gaat dat nog steeds niet echt van harte.
maar ze heeft me wel verrast, want wat bleek.... ze kan wel zitten en ze kan wel af, als er maar wat mee te verdienen valt en dan meer dan alleen een blij vrouwtje
we hebben zeker een half uur samen op de grond zitten oefenen met aandacht en kaas en dat is zeker voor herhaling vatbaar.
denk dat we met die combinatie een heel eind zullen komen tot het fluitje er is.
verder heb ik nog wat nieuwtjes te horen gekregen, onder andere dat ze in 2009 ook al een rescue hondje was en ze dus niet, zoals ik dacht en me ook gezegd is, 8 jaar lang bij dezelfde eigenaar heeft gewoond.
die man heeft haar in 2009 via de dh rescue gekregen en van voor die tijd is er eigenlijk niks bekend van haar.
geen wonder dat ze zo de kluts kwijt was, die arme meid heeft echt al heel wat achter de kiezen.
nou ja, ze heeft haar eindbestemming nu dan toch gevonden, want reken er maar niet op dat ze hier ooit nog weggaat
vandaag weer geen poep, maar ze heeft net wel gekotst.
ik heb haar maar wat okugest gegeven, hoop dat het helpt.
wat foto's van het grote veld, om jullie een indruk te geven en eentje van haar achterkant, met de nadruk op de gespierde billen die ze van al dat wandelen krijgt
als je het veld op komt lopen: linksboven is de plek waar we het meest bezig zijn:

van de andere kant:

en de lekkere billen

.