Xavi is net zomaar gebeten door een JR en nu bloed zn oor.
Zomaar, spontaan, uit het niets, tijdens het plonzen!
Rare enge hussels, je zou bijna de krant bellen.
Moderator: moderatorteam

Hylos schreef:Jaja, zo maar even de omgekeerde wereld!
Xavi is net zomaar gebeten door een JR en nu bloed zn oor.![]()
Rare enge hussels, je zou bijna de krant bellen.![]()

Echt welHylos schreef:Terwijl het ras pitbull niet eens bestaat pff
Cleva schreef:gonnie schreef:Zijn ook pittige rakkers.
Net met Hein heel wat honden afgeweest. Geen onvertogen woord.
Zal wel zo'n black and tan teckel/djt/jrt geweest zijn.
Sarah5 schreef:Ik had een hussel in mijn kuit hangen, ook tot bloedens toe.
Deed het beestje blijkbaar alleen bij mensen die fretten hadden. Baasje vroeg: "heb je fretten?" "Oh ja dan is het logisch hij houdt niet van fretten"
smoekie schreef:Hylos schreef:Jaja, zo maar even de omgekeerde wereld!
Xavi is net zomaar gebeten door een JR en nu bloed zn oor.![]()
Rare enge hussels, je zou bijna de krant bellen.![]()
Ik zou aangifte doen
Moet nu maar eens afgelopen zijn met al dat gezeik dat het altijd weer die k.. pitbulls zijn die een andere hond (tot bloedens toe) bijten![]()

Onze hond straft zoiets hard af.een terechte snauw accepteerd ze maar als ze zonder reden wordt afgesnauwd danbis die ander de sjaakJion schreef:![]()
Vorige week zijn mijn beide honden bijna opgevroten door een woeste chihuahua. Ik had mijn honden vast aan hun tuigjes zodat ze niks terug konden doen en dat kreng blééf maar attackeren.Bazinnetje stond erbij en keer ernaar terwijl ik die woesteling met een voet probeerde op afstand te houden. Tot ik opperde dat ze even aanlijnde omdat ik maar twee handen had, en toen zei ze 'oh sorry'.
dan ben ik vast een enorme zeiekerd maar 1 van mij bordeauxdogs zou dat ook doen maar die mag dat nietjans&co schreef:Onze hond straft zoiets hard af.een terechte snauw accepteerd ze maar als ze zonder reden wordt afgesnauwd danbis die ander de sjaakJion schreef:![]()
Vorige week zijn mijn beide honden bijna opgevroten door een woeste chihuahua. Ik had mijn honden vast aan hun tuigjes zodat ze niks terug konden doen en dat kreng blééf maar attackeren.Bazinnetje stond erbij en keer ernaar terwijl ik die woesteling met een voet probeerde op afstand te houden. Tot ik opperde dat ze even aanlijnde omdat ik maar twee handen had, en toen zei ze 'oh sorry'.

frank-bobby schreef:dan ben ik vast een enorme zeiekerd maar 1 van mij bordeauxdogs zou dat ook doen maar die mag dat nietjans&co schreef:Onze hond straft zoiets hard af.een terechte snauw accepteerd ze maar als ze zonder reden wordt afgesnauwd danbis die ander de sjaakJion schreef:![]()
dus voorkom ik dit soort dingen
gelukkig maardagmar88 schreef:frank-bobby schreef:dan ben ik vast een enorme zeiekerd maar 1 van mij bordeauxdogs zou dat ook doen maar die mag dat nietjans&co schreef:Onze hond straft zoiets hard af.een terechte snauw accepteerd ze maar als ze zonder reden wordt afgesnauwd danbis die ander de sjaakJion schreef:![]()
dus voorkom ik dit soort dingenLigt niet aan jou hoor Frank
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 1&t=267983
Niko snapt helemaal niets van keffende chihuahua's. Does not compute.
Hij gaat dan ook zo snel mogelijk met z'n bal bij de eerste de beste voorbijganger staan.