Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
tekkel schreef:
Ik ben tegenwoordig ook steeds heel vroeg en geniet daar ook echt van. Hier wemelt het dan van de konijntjes. Vindt Eeb niet erg
Ik ga er meestal op zondag niet zo vroeg uit hoor, behalve als ik een wedstrijd heb zoals vanochtend.
Hier ook konijnen (met kleintjes) dus heb de honden maar niet losgelaten.
Echt hele mooie foto's, ik ben jaloers! Zo heb ik ze helaas nog niet kunnen maken!
Ik vind het heerlijk dat vroege opstaan, wij staan in het weekend ook altijd super vroeg op zodat we naar het strand kunnen, dan loopt Bink een half uur los over het strand en op de terugweg aan de longeerlijn door de duinen, meestal zijn we daar rond 5:30 en gaan we tegen 6:30 weg. Zo kunnen we toch naar hele mooie plekjes zonder dat we andere honden tegen komen
Prachtig, ik ben op geen enkele manier om dat tijdstip mijn bed uit te rammen, maar zie wel dat het best de moeite waard is. Vooral de eerste foto is prachtig.
Boukje schreef:Prachtig, ik ben op geen enkele manier om dat tijdstip mijn bed uit te rammen, maar zie wel dat het best de moeite waard is. Vooral de eerste foto is prachtig.
Het is absoluut de moeite waard, ik heb regelmatig wedstrijden in het weekend en dan gaat sowieso de wekker al heel vroeg. De honden moeten dan toch even uit natuurlijk, en dan is het voor mij nog geen 5 minuutjes voor ik op de hei sta.
Ik neem het mezelf regelmatig voor om zo vroeg te gaan wandelen (deed het als kind vaak met mijn vader samen) maar als ik dan 's avonds de wekker er voor moet zetten dan denk ik 'laaat maaar' of als ik hem wél gezet heb en hij gaat af dan zet ik 'm uit en negeer ik het feit dat ik wakker was en dan slaap ik weer lekker door
Rebble schreef:
Ik neem het mezelf regelmatig voor om zo vroeg te gaan wandelen (deed het als kind vaak met mijn vader samen) maar als ik dan 's avonds de wekker er voor moet zetten dan denk ik 'laaat maaar' of als ik hem wél gezet heb en hij gaat af dan zet ik 'm uit en negeer ik het feit dat ik wakker was en dan slaap ik weer lekker door
Ik kan me dat best voorstellen hoor. Maar je weet nu wat je mogelijk mist.