Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

'Otto lijkt heel veel op mijn oom'

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Aantal honden: 1

'Otto lijkt heel veel op mijn oom'

Ongelezen bericht door [Sandra] »

Zo leuk om te zien hoe dat ging vandaag.

Ik had vandaag een begeleider en vier jongens van een zorgboerderij over de vloer. Al voor de kerst waren ze eens geweest om hier achter wat coniferen weg te halen om in hun dorp te gebruiken als decor voor een kerstwandeling. Er bleven wat stompjes staan en de begeleider had gezegd dat ze dat nog wel een keer wilden weghalen en de klus afmaken.

Dat gebeurde dus vandaag. Vanmorgen zijn ze begonnen en heb ik Mies er lekker bij laten banjeren. En wat Mies ook is gelukt met mijn buurjongetje van 7 lukte haar bij een van deze jongens ook: een beetje bang van honden. En wat doet Mies dan, die gaat er lekker bij zitten, laat zich zeer gewillig aanhalen en de angst verdwijnt een beetje.

Toen de klus vanmiddag was geklaard en we aan de koffie en thee gingen, heb ik ze alle drie even buiten gelaten. Ze vonden Otto eigenlijk het leukste. De jongens waren onder de indruk van zijn kracht en probeerden te raden wat voor kruising hij is. 'Hij lijkt heel erg op mijn oom, met die baard', zei een van die jongens :mrgreen: Ondertussen genoten de honden van alle aandacht, genieten de varkens op de boerderij van de coniferen om lekker op de knabbelen en mee te klooien en ben ik blij met de hulp die ik heb gehad, zodat ik een begin kan maken om het hierachter te gaan omheinen.
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: 'Otto lijkt heel veel op mijn oom'

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Das lullig voor Otto. :(:
Mooi kun je weer verder met de gaard.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Re: 'Otto lijkt heel veel op mijn oom'

Ongelezen bericht door fes/lou »

Haha, briljant!! Die poedels doen het toch maar he, iedereen denkt eerst wat een truthond, maar uiteindelijk vinden ze ze heel leuk en knuffelbaar :D
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”